Anwim ogłasza przetarg na rebranding stacji eMILA

, 30 listopada 2020, 12:54

Anwim, operator sieci stacji paliw MOYA, rozpoczyna proces rebrandingu stacji samoobsługowych przejętych od BM Reflex. Spółka ogłosiła przetarg na przygotowanie i montaż wizualizacji zewnętrznej MOYA na 30 stacjach paliw eMILA. Docelowo, stacje samoobsługowe będą funkcjonowały jako MOYA typu express.

Przejęcie stacji eMILA odbywa się na podstawie umowy z 19 października br. pomiędzy Anwim a BM Reflex, dotychczasowym właścicielem stacji eMILA. Obecnie trwa proces operacyjnego przyłączania poszczególnych lokalizacji do sieci MOYA – każdego tygodnia włączane są trzy stacje eMILA. Ten etap zakończy się w lutym przyszłego roku. Stacje włączone operacyjnie do sieci MOYA przez pewien czas będą występowały w dotychczasowych, fioletowych barwach eMILA.

Anwim równolegle rozpoczął kolejny etap wdrażania samoobsługowych stacji eMILA i adaptacji ich do standardów sieci MOYA. Ogłoszony właśnie przetarg na wykonanie rebrandingu obejmuje realizację inwentaryzacji przedwdrożeniowych, przygotowanie koncepcji wizualno-kosztowej oraz montaż elementów wizualizacji zewnętrznej na 30 stacjach na terenie całego kraju.

– Marka MOYA funkcjonuje na polskim rynku już od ponad dziesięciu lat. Przez ten czas stała się synonimem najwyższej jakości, dobrych cen i komfortu związanego z pobytem na stacji paliw. Stacje samoobsługowe są dopełnieniem szerokiej oferty sieci MOYA, a ich zalety: możliwość szybkiego i bezkontaktowego uzupełnienia baku są szczególnie doceniane w tym pandemicznym okresie. Jestem przekonany, że stacje te będą pierwszym wyborem dla wielu naszych klientów, a w przyszłości staną się wizytówkami naszej sieci w miastach i w lokalizacjach, gdzie nie ma możliwości otworzenia tradycyjnej stacji paliw, wzbogaconej o sklep i koncept gastronomiczny Caffe MOYA – mówi Filip Puchalski, członek zarządu Anwim S.A.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!