Phillips Poland wprowadza zmiany organizacyjne i rozpoczyna inwestycje

, 6 lipca 2021, 14:36

Phillips Poland wprowadza zmiany w swojej działalności, które są reakcją na szybki wzrost obrotów. Firma chce też lepiej dostosować swoje możliwości do obsługiwanych rynków europejskich i światowych. Phillips Poland produkuje oraz dostarcza komponenty elektryczne i pneumatyczne 24 V do pojazdów użytkowych.

W zarządzie Phillips Poland kierującym wspomnianymi usprawnieniami biznesowymi zasiadają Pete Joy, prezes zarządu, oraz Julita Mazurkiewicz, wiceprezes i dyrektor generalny oraz członek zarządu. Struktura organizacyjna podlega bezpośrednio wiceprezes, która jest jednocześnie doradcą generalnym Phillips Europe.

Phillips Poland zanotował znaczące wzrosty od 2020 do 2021 roku, stając się większym i bardziej wydajnym dostawcą dla branży pojazdów użytkowych. Szybko reagował także na wyzwania związane z pandemią. W tym okresie firma Phillips Poland wprowadziła także kilka innowacji. Wprowadzenie na rynek nowych linii produktów QS6 i QS6+ jest pierwszym efektem implementacji tej strategii. Nowe opatentowane produkty będą pierwszymi na rynku, które łączą ergonomiczną użyteczność z nowoczesnym wyglądem.

W drugim kwartale 2021 r. Phillips Poland rozpoczał pierwszą z serii planowanych inwestycji w postaci rozbudowy istniejącego obiektu.Firma dokonała również znacznych inwestycji w swój park maszynowy, w celu zwiększenia swoich możliwości produkcyjnych. Modernizacja procesów produkcyjnych pozwoliła na uruchomienie produkcji in-house w zakresie szerokiej gamy komponentów, co pozwala na minimalizację ryzyka związanego z dostawcami zewnętrznymi. W efekcie przeprowadzonych zmian nastąpił wzrost wydajności oraz możliwości produkcyjnych, jak również poprawa jakości oraz czasu oczekiwania na realizację zamówień.

Celem Phillips Poland jest dalszy rozwój biznesu w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka) i stopniowe rozszerzanie swojej obecności geograficznej w celu rozszerzenia swojej sieci sprzedaży dla klientów na całym świecie. Planowane inwestycje w marketing i e-commerce mają na celu wsparcie dla realizacji tego celu.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!