Dzięki najlepszej na rynku logistyce, Inter Cars w segmencie Wyposażenie Warsztatów i Akcesoriów Samochodowych nie tylko sprzedaje wielkogabarytowy asortyment, ale także dostarcza go do warsztatu, montuje na miejscu i serwisuje!
Segment Wyposażenie Warsztatów i Akcesoriów Samochodowych dostarcza klientom najwyższej jakości narzędzia i urządzenia warsztatowe. Co więcej, dzięki niemu warsztaty mają także dostęp do najnowszej technologii i innowacyjnych rozwiązań.
Przedstawiciele serwisów mają możliwość wyboru produktów wśród ok. 40 tys. aktywnych referencji z segmentu Wyposażenie Warsztatów i Akcesoriów Samochodowych. Każdego roku dostarczamy i montujemy klientom ponad:
- 2 tys. testerów diagnostycznych,
- 1,5 tys. urządzeń do obsługi klimatyzacji,
- 1,5 tys. podnośników samochodowych,
- 3 tys. wózków narzędziowych,
- 500 kompletów urządzeń do obsługi ogumienia,
- 150 urządzeń do kontroli geometrii zawieszenia,
- 7,5 tys. różnego rodzaju licencji, oprogramowania i dostępu do danych technicznych.
Sprawna dostawa dużych produktów
Przez długie lata współpracy Inter Cars z licznymi krajowymi i europejskimi serwisami, klienci nauczyli się, że zakupy w segmencie Wyposażenia Warsztatów i Akcesoriów Samochodowych nie ograniczają się jedynie do prostej transakcji kupna-sprzedaży. Wsparcie Inter Cars jest znacznie szersze. Doceniają to przede wszystkim klienci zamawiający wielkogabarytowy asortyment.
– Wiele warsztatów ma poważny problem, gdy zakupi produkty ważące po kilkaset kilogramów, np. montażownice lub podnośniki do samochodów. Po takim zakupie często nie mają oni możliwości transportu i montażu nowego asortymentu – mówi Wojciech Jagodziński, Dyrektor Handlowy ds. Wyposażenia Warsztatów w Inter Cars.
Z tego typu kłopotami nie muszą się jednak zmagać klienci Inter Cars. Dzięki najlepszej na rynku logistyce, serwisy samochodowe i motocyklowe uzyskują znaczną pomoc w transporcie zakupionego towaru.
– Klienci w Inter Cars otrzymują zamówiony towar „pod drzwi”. Przedstawiciele warsztatów nie muszą się także martwić o montaż nowych produktów. Staramy się, aby montaż miał miejsce do 7 dni od chwili zakupu. Oczywiście, jeżeli klienci preferują inny termin montażu to dostosowujemy się do niego. Jesteśmy w pełni elastyczni – tłumaczy Wojciech Jagodziński.
Montaż i serwis w cenie!
Niestety nadal wiele firm działa na zasadzie „sprzedaj i zapomnij”. Takie podejście jest jednak całkowicie sprzeczne z filozofią Inter Cars.
– Staramy się wspierać naszych klientów na wielu polach. Poza szeroką ofertą produktową, a także sprawną logistyką zapewniającą szybką dostawę, odpowiadamy również na inne potrzeby klientów. Przykładowo, jeżeli właściciel warsztatu potrzebuje pomocy w przypadku uruchomienia nowego sprzętu lub oczekuje szybkiego szkolenia z jego obsługi, to zawsze może liczyć na Inter Cars – zaznacza Dyrektor Handlowy ds. Wyposażenia Warsztatów w Inter Cars.
Warto także podkreślić, że ekipy serwisowe Inter Cars posiadają wszelkie uprawnienia i niezbędne licencje do montażu nawet najbardziej wymagającego sprzętu.
– Klienci Inter Cars cenią nas także za to, że finalne ceny wielkogabarytowych produktów z segmentu Wyposażenia Warsztatów i Akcesoriów Samochodowych zawierają od razu transport i montaż. Jesteśmy w pełni transparentni i przedstawiciele serwisów od razu znają pełne koszty związane z zakupem odpowiednich produktów – mówi Paweł Jagodziński, Specjalista ds. Zakupów w Inter Cars. – Oczywiście odpowiadamy również za serwis sprzedawanych urządzeń w okresie trwania gwarancji. Dlatego szczególnie nam zależy na najwyższej jakości produktów, które posiadamy w ofercie. Stawiamy na budowanie długofalowych relacji z klientami, bazujących na zaufaniu i wsparciu – podsumowuje.
Komentarze