UTA Edenred oraz spółka Edenred wprowadziły dzisiaj na rynek UTA EasyFuel, cyfrową kartę paliwową obsługiwaną przez smartfony, która umożliwia szybkie transakcje tankowania. Aplikacja UTA EasyFuel umożliwia kierowcom przetwarzanie płatności za paliwo bezpośrednio przy pompie, w czasie rzeczywistym, zgodnie z przepisami o ochronie danych.
Korzystanie z cyfrowej karty paliwowej nie tylko wyeliminuje konieczność stania w kolejce przed kasą, ale też będzie zapobiegać oszustwom (zwłaszcza kradzieżom i nieuprawnionym wykorzystywaniem danych z kart) oraz da kierownikom flot możliwość większej kontroli nad ilością paliwa wlewanego do baków ich pojazdów. Nowe rozwiązanie UTA Edenred zawiera technologię CarPay-Diem, europejskiego lidera w obsłudze płatności mobilnych.
Rozwiązanie UTA EasyFuel będzie początkowo dostępne w obszarze DACH – za pośrednictwem jednej z sieci płatności mobilnych – do końca pierwszej połowy 2022 roku. A potem do końca roku zostanie stopniowo wprowadzona na kolejne rynki europejskie. Aplikacja jest dostępna na urządzenia iOS, Android i Huawei i można ją pobierać za darmo w sklepach obsługiwanych przez te systemy.
– Cyfryzując nasze karty paliwowe, znacznie zwiększyliśmy szybkość i bezpieczeństwo naszych transakcji. Dla klientów oznacza to szybsze i wygodniejsze tankowanie. CarPay-Diem okazał się idealnym partnerem do wdrożenia mobilnego przetwarzania płatności – mówi Carsten Bettermann, dyrektor generalny UTA Edenred.
– Wprowadzenie rozwiązania UTA EasyFuel jest znaczącym krokiem na naszej drodze stawania się platformą cyfrową spełniająca wszystkie potrzeby naszych klientów w zakresie mobilności – mówi Lukas Schneider, dyrektor ds. współpracy strategicznej w UTA Edenred.
– Jako jeden z czołowych i najbardziej uznanych dostawców kart paliwowych w Europie UTA Edenred jest idealnym partnerem w dziedzinie naszych usług. Cieszymy się na tę współpracę – przyznają Frederic Stiernon i Alain Tayenne, założyciele CarPay-Diem.
Zastępując fizyczne karty paliwowe kartami całkowicie cyfrowymi, UTA Edenred wprowadza tankowanie w cyfrową erę. Jeszcze przed wybuchem pandemii koronawirusa klienci domagali się bezkontaktowego przetwarzania płatności za paliwo przy pompach, co wyeliminowałoby konieczność czekania w kolejce przed kasą.
Komentarze