Jeśli akcję #ActiveTrucker porównać do zawodów, to ich uczestnicy dotarli do mety w ekspresowym tempie. Kwotę potrzebną na zakup specjalistycznego wózka do triathlonu udało się zebrać tydzień przed zakończeniem wyzwania. Pojazd ufundowany przez Textar Polska został już przekazany fundacji FizjoTRIterapia.
#ActiveTrucker to inicjatywa marki Textar oraz fundacji Truckers Life. Projekt miał na celu zachęcenie kierowców zawodowych do aktywności fizycznej. Biegając, jeżdżąc na rowerze czy spacerując w ramach wyzwania i rejestrując pokonane kilometry w aplikacji, uczestnicy gromadzili jednocześnie pieniądze na cel charytatywny. Był nim sportowy wózek, pozwalający niepełnosprawnym dzieciom uczestniczyć w zawodach triathlonowych.
Zaangażowanie uczestników akcji było tak duże, że dystans przekładający się na potrzebną kwotę 18 tysięcy złotych został osiągnięty na tydzień przed zakończeniem wyzwania.
– Cieszę się bardzo, że akcja #ActiveTrucker zakończyła się sukcesem i udało się zebrać kwotę potrzebną na zakup sportowego wózka. Mam nadzieję, że dzięki temu pojazdowi kolejne dziecko będzie mogło spełnić swoje marzenie i przeżyć niesamowitą triathlonową przygodę – powiedziała Kamila Tarmas-Bilmin, Regionalny Koordynator Marketingu z polskiego oddziału firmy TMD Friction Services, właściciela marki Textar.
Cel charytatywny osiągnięto dzięki aktywności fizycznej. Kierowcy, którzy zaangażowali się w akcję pokonali łącznie ponad 17,5 tysiąca km. Przeszło 12 tysięcy km przejechali na rowerach, a na nogach przemierzyli ponad 5 tysięcy km. Odległości te przekładają się na blisko milion spalonych kilokalorii! Średnia aktywność rowerowa mierzyła 19 km, a biegowo-spacerowa – 7 km.
– Jestem pełna podziwu dla uczestników wyzwania i ich osiągnięć. Pokonany przez nich dystans, zarówno na kołach jak i nogach, robi wrażenie. To niesamowite, że potrzebną kwotę udało się zebrać już tydzień przed terminem zakończenia akcji. Wiedzieliśmy, że kierowcy nie pozostaną obojętni na naszą propozycję, ale chyba nikt nie spodziewał się aż takiego zaangażowania i szybkiego tempa w osiąganiu celu. Sądzę, że pomyślimy o kolejnych podobnych wyzwaniach, choć oczywiście zachęcamy do aktywności fizycznej i dbania o swoje zdrowie cały czas, nie tylko z okazji akcji takich jak #ActiveTrucker – stwierdziła Kamila Tarmas-Bilmin.
Wywalczony przez kierowców wózek trafił już do nowych właścicieli. Okazją do tego były triathlonowe zawody w Sycowie, w których startowali zawodnicy związani z fundacją FizjoTRIterapia. Skupia ona sportowców oraz niepełnosprawne dzieci, mogące aktywnie uczestniczyć w rywalizacji poruszając się w parze z triathlonistą. W pływaniu pokonują dystans w pontonie, natomiast część biegową i rowerową przemierzają w specjalistycznym wózku, przeżywając przy tym ogromne emocje. Właśnie do fundacji FizjoTRIterapia trafił wózek od Textar.
– Jestem dumna, że udało nam się realne wesprzeć te dzieci. Mam nadzieję, że nasz prezent przyniesie radość kolejnym małym zawodnikom – powiedziała Kamila Tarmas-Bilmin, Regionalny Koordynator Marketingu z polskiego oddziału firmy TMD Friction Services, właściciela marki Textar.
Komentarze