IVECO wprowadza pierwszy w branży pakiet szybkiej obsługi serwisowej i pomocy dla kierowców: IVECO TOPCARE. Usługa assistance klasy premium, oparta na usługach łączności IVECO ON, jest skierowana do klientów potrzebujących wsparcia w razie nieprzewidzianych awarii. Obejmuje ona jak najszybsze przywrócenie sprawności pojazdu oraz opiekę nad kierowcą, gdyby naprawa miała się przedłużyć. Jest to usługa wysokiej klasy, wyjątkowa w branży transportowej.
Usługa jest najnowszym elementem podejścia marki, w którym najważniejszy jest kierowca, zapoczątkowanego wraz z wprowadzeniem modelu IVECO S‑WAY w 2021 r. Wykorzystując zaawansowane usługi łączności IVECO ON, firma zapewnia rozwiązanie biznesowe dla właścicieli flot i niezawodnego towarzysza podróży dla kierowcy. W ramach działań na rzecz społeczności kierowców marka IVECO od 3 lat wprowadza produkty i usługi mające ułatwiać osobom wykonującym ten zawód codzienną pracę i życie pod względem bezpieczeństwa, komfortu i łączności.
– Kierując się podejściem, w którym najważniejszy jest kierowca, oraz wykorzystując nasze rozwiązania w zakresie cyfryzacji i łączności, opracowaliśmy usługę wsparcia klasy premium, dzięki której kierowcy i właściciele flot mogą być spokojniejsi, gdy ich samochody są w trasie. Chcemy, aby nasi klienci czuli się z IVECO bezpiecznie w każdej sytuacji. Dlatego też przygotowaliśmy kompleksowy pakiet szybkiej i elastycznej pomocy z wykorzystaniem zaawansowanych systemów. Maksymalizuje on dyspozycyjność pojazdu i wydajność pracy, a jednocześnie zapewnia kierowcy opiekę w razie niespodziewanych zdarzeń. – mówi Mihai Radu Daderlat, Head of Truck BU Customer Service TCO & Services w firmie IVECO
Sieć IVECO, licząca ponad 1800 punktów serwisowych w całej Europie, obsługuje klientów w trybie 24/7. W każdej sytuacji IVECO stara się jak najszybciej przywrócić sprawność pojazdu, aby właściciel floty mógł działać z maksymalną wydajnością. Gdy awaria zmusza kierowcę do udania się do warsztatu na nieplanowaną naprawę, centrum techniczne IVECO Control Room, które monitoruje skomunikowane pojazdy, otrzymuje natychmiastowy alert, a zadanie usunięcia usterki w danym samochodzie jest traktowane jako sprawa priorytetowa. Automatycznie inicjowana jest procedura pilnej dostawy części zamiennych, a wykwalifikowani diagności starają się zminimalizować czas przestoju. Kierowca jest także na bieżąco informowany o postępie naprawy.
Jeżeli naprawa przedłuża się ponad zakładany czas, a kierowca jest daleko od domu, IVECO TOPCARE zapewnia mu obsługę kwaterunkową — czyli organizuje między innymi posiłki, zakwaterowanie, transfery i parking, aby użytkownik pojazdu mógł w komforcie oczekiwać na jego zwrot. Kierowca może nawet liczyć na opiekę zdrowotną w kwestiach niewymagających pilnej pomocy lekarskiej.
IVECO TOPCARE jest opcjonalną usługą będącą rozszerzeniem kontraktów serwisowo-naprawczych, dostępną dla pojazdów gamy ciężkiej WAY posiadających uruchomione usługi łączności IVECO ON.
Komentarze