Jak co roku zarząd Daimler Trucks Polska wyłonił najlepszy w naszym kraju salon dealerski oraz autoryzowany serwis ciężarówek Mercedesa. Kto okazał się tegorocznym zwycięzcą?
Grupa Wróbel Dealerem Roku 2023, a EF Serwis w Pile z tytułem Serwisu Roku 2023. Daimler Truck Polska nagrodziła swoich najlepszych autoryzowanych partnerów Mercedes-Benz Trucks Białystok. Na najwyższą jakość obsługi klientów autoryzowani dealerzy i serwisy Mercedes-Benz Trucks pracują każdego dnia. Sprzedaż i serwis pojazdów Mercedes-Benz Trucks odbywa się poprzez stale rosnącą i dynamicznie rozwijającą się sieć autoryzowanych przedstawicielstw marki. Dziś w Polsce działa łącznie 19 placówek dealerskich i 38 serwisów. Całoroczna praca i jej najlepsze efekty nagradzane są co roku tytułem Dealera i Serwisu Roku. Tym razem uroczysta gala ich wręczenia odbyła się 12-13 kwietnia w Białymstoku. Zwycięzcą w kategorii Dealer Roku została firma Mirosław Wróbel Sp. z o.o.. Działająca przede wszystkim na Dolnym Śląsku i w Lubuskiem firma ma ugruntowaną markę wśród klientów pojazdów ciężarowych. W ubiegłym roku nowo powstała stacja dealersko-serwisowa w Będzieszynie na Pomorzu pozwoliła rozszerzyć działalność w tamtym regionie.
– Na pomorskim rynku jesteśmy obecni od kilku lat, jednak dopiero teraz, dzięki tej nowoczesnej placówce będziemy mogli w pełni odpowiedzieć na jego wyzwania, oferując najwyższą jakość obsługi w najlepszych możliwych warunkach – mówi Agnieszka Lewandowska, dyrektorka oddziału w Będzieszynie.
Obiekt, zlokalizowany przy zjeździe z autostrady A1, jest najnowszym i najnowocześniejszym w sieci tej firmy w Polsce i zarazem siódmym dedykowanym pojazdom ciężarowym z gwiazdą. Jednocześnie w ubiegłym roku Grupa Wróbel uruchomiła nowe serwisy ciężarowe w Słubicach i Wrocławiu, a od stycznia nową lokalizację dla serwisu w Opolu, na obrzeżach miasta we Wrzoskach. Na drugim miejscu w kategorii Dealera Roku uplasowała się firma Auto Partner J. i A. Garcarek, która w 2022 roku również uruchomiła kolejną lokalizację – w świeżo wybudowanej stacji w Koninie, tuż przy autostradzie A2. Oprócz wymaganych przez sieć standardów, stację wyróżniają wyjątkowo komfortowe i funkcjonalne pomieszczenia przeznaczone do odpoczynku dla kierowców.
Trzecie miejsce w tej kategorii otrzymała firma EWT Automotive Polska, która również dynamicznie się rozwija, szczególnie pod względem usług serwisowych. W ubiegłym roku do jej czterech lokalizacji – w Ołtarzewie, Strykowie, Olsztynie i Płocku – dołączył nowy serwis w Jeżewie. W tym roku zaś zostanie uruchomiona nowa duża stacja dealersko- serwisowa w Olsztynie.
– Bardzo serdecznie gratulujemy zwycięzcom, jesteśmy dumni z tego jak rozwija się nasza sie w Polsce – dodajmy jedna z najnowocześniejszych w Europie – podkreśla Przemysław Rajewski, prezes Daimler Truck Polska. – Dowodzi to wciąż ogromnego potencjału naszego rynku i najwyższego poziomu profesjonalizmu firm, które tę sie tworzą. Jesteśmy pewni, że mając takich partnerów, możemy razem osiąga kolejne sukcesy, umacniać pozycję marki i podejmować wyzwania związane ze zmianami na rynku transportowym w Europie.
W kategorii Serwis Roku zwycięzcą okazał się powstały w 2021 roku EF Serwis w Pile – pierwsza autoryzowana placówka serwisowa Mercedes-Benz Trucks w regionie północnej Wielkopolski. Nowy serwis powstał w całkowicie zrewitalizowanych budynkach na niespełna czterohektarowej działce. – Początkowo planowaliśmy tylko serwis naczep – mówi Dawid Kalinowski, prezes zarządu EF Serwis. – Jednak, ponieważ ta część Polski, północna Wielkopolska, była dotąd białą plamą na mapie serwisów ciężarowych Mercedes-Benz, dostrzegliśmy tu potencjał, a centrala zachęciła nas do podjęcia wyzwania. W rezultacie powstał autoryzowany serwis ciężarowy marki.
Na miejscu drugim i trzecim ex aequo wyróżnione w kategorii Serwis Roku zostały dwie firmy działające na południu Polski: BTC Czapka w Bielsku-Białej oraz Inter-Car Silesia w Rudzie Śląskiej.
– Jakość usług serwisowych jest nierozerwalnie połączona z tym, co oferuje marka Mercedes-Benz Trucks, a zrozumienie potrzeb klientów ma bezpośredni wpływ na ich decyzje zarówno zakupowe, jak i serwisowe. Nasi partnerzy serwisowi w całej Polsce doskonale o tym wiedzą i od lat pracują na zaufanie naszych klientów. Tym bardziej zawsze cieszy nas, kiedy kolejne firmy zdobywają nagrody dla Serwisu Roku – mówi Piotr Materzok, Head of Customer Servics & Parts Daimler Truck Polska. – Bardzo serdecznie gratulujemy całej trójce laureatów i dziękujemy wszystkim firmom za kolejny rok wytężonej pracy.
Komentarze