Najnowsza generacja opon Continental dla użytkowego transportu pasażerskiego obejmuje regularną komunikację miejską, ruch międzymiastowy i regionalny oraz segment autobusów dalekobieżnych. Firma oferuje trzy nowe asortymenty opon zaprojektowane do konkretnych zastosowań: Conti Coach, Conti CityPlus i Conti Urban. Wszystkie z nich można pogłębiać i bieżnikować.
Conti Coach – bezpieczeństwo i oszczędność
Opona Conti Coach HA3 będzie dostępna dla transportu dalekobieżnego w rozmiarach 295/80 R 22.5 i 315/80 R 22.5 do montażu na każdą oś. Na drodze gwarantują one dobrą przyczepność wzdłużną i poprzeczną, stabilność kierunkową, precyzję prowadzenia, a dzięki lamelom także doskonałe prowadzenie na mokrej nawierzchni przez cały okres ich eksploatacji, ponadto obniżają zużycie paliwa.
Conti Coach HA3 295/80 R 22.5 osiąga klasę „A” w kategorii przyczepność na mokrej nawierzchni i „B” za opory toczenia na etykiecie UE na opony.
Conti CityPlus do transportu regionalnego
Conti CityPlus HA3, opona zaprojektowana specjalnie na potrzeby transportu regionalnego. Ta opona jest dostępna w rozmiarze 295/80 R 22.5. Jest przeznaczona do użytku na wszystkich osiach. Charakteryzuje się doskonałym prowadzeniem i przyczepnością na mokrej nawierzchni przez cały okres eksploatacji, dużymi przebiegami i równomiernym zużywaniem się.
Podobnie jak w przypadku każdej opony Continental nowej, trzeciej generacji, podwyższony indeks nośności Conti CityPlus HA3 uwzględnia rosnącą masę pojazdów wynikającą z technologii silników, które muszą spełnić normę Euro 6. Wszechstronna opona Conti CityPlus HA3 to produkt klasy premium, który stanowi bezkompromisowo bezpieczną i ekonomiczną odpowiedź na wymogi trudnego rynku transportu regionalnego i czarterowego.
Conti Urban dla komunikacji miejskiej
Continental oferuje oponę Conti Urban HA3 dla transportu publicznego w rozmiarach 275/70 R 22.5 i 315/60 R 22.5 do montażu na wszystkich osiach. Nowe opony posiadają dodatkowo wzmocnione ścianki boczne, które skutecznie chronią przed uszkodzeniami przy wjeżdżaniu na krawężniki i wytrzymują nawet o 20 procent wyższe przebiegi.
Komentarze