Volvo Polska wspiera akcję apelującą o oddawanie krwi

, 29 lipca 2013, 9:27

Volvo Polska włączyło się w wakacyjną akcję, mającą na celu zachęcenie mieszkańców Wrocławia do oddawania krwi. W stolicy Dolnego Śląska pojawiły się 24 billboardy, na których prezentowane są potrzebne grupy krwi oraz logotypy firm zaangażowanych w tę inicjatywę.

Wakacje to najtrudniejszy okres dla centrów krwiodawstwa, zmagają się z dużymi niedoborami krwi różnych grup. Celem akcji jest dotarcie do jak największej liczby mieszkańców miasta z prośbą o zgłaszanie się do oddawania krwi. Równolegle z kampanią billboardową, akcja informacyjna prowadzona jest na ekranach ledowych w komunikacji miejskiej i w internecie.

Volvo Polska od dawna regularnie włącza się w akcje honorowego oddawania krwi. Cztery razy w roku, we współpracy z przyzakładową przychodnią i Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa, organizuje zbiórki krwi, w których biorą udział pracownicy firmy. Podczas zbiórek zorganizowanych w latach 2006–2012, pracownicy Volvo Polska oddali prawie 333 litry krwi.

Więcej informacji na stronie www.rckik.wroclaw.pl.

W skład Volvo Polska wchodzą: obszary produkcyjne (dwie fabryki: autobusów i koparkoładowarek), obszary wspierające produkcję (Logistics Services) oraz centra usługowe (centrum informatyczne – Volvo IT Polska i centrum administracyjnych rozwiązań biznesowych – Volvo Group Business Services), a także organizacje sprzedaży autobusów, samochodów ciężarowych i maszyn budowlanych. W Polsce firma zatrudnia około 3 tysięcy pracowników.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!