Spółka FedEx Express rozszerzyła swoją ofertę w Polsce, łącząc firmę Opek z siecią FedEx w ramach strategii rozwoju firmy w Europie.
– „W ciągu ostatnich kilku miesięcy zrobiliśmy ogromny krok w kierunku integracji Opek z naszą siecią FedEx. Pozycja rynkowa obu firm jest obecnie bardzo wysoka i będzie jeszcze większa, niż gdyby działały one osobno” – powiedział Michael Holt, wiceprezes ds. integracji operacyjnej w Europie w firmie FedEx – „Połączyliśmy kwalifikacje naszych zespołów, dzięki czemu lepiej zaspokajamy potrzeby klientów. Ponadto spółka Opek zmieniła nazwę na FedEx Express Polska Sp. z o.o., a logo FedEx pojawiło się na jej budynkach, flocie pojazdów i uniformach”.
FedEx oferuje swoim polskim klientom usługi z gwarantowanym czasem dostarczenia przesyłki, w tym usługi krajowe, usługę dostarczenia przesyłki następnego dnia na terenie Europy w systemie door-to-door, usługę dostarczenia przesyłki do Stanów Zjednoczonych w 1 do 2 dni roboczych, usługę dostarczenia przesyłki do Azji w 2 do 3 dni roboczych oraz międzynarodowe usługi ekonomiczne dla mniej pilnych przesyłek. Klienci wysyłający przesyłki do Polski, z Polski lub w obrębie kraju mają do dyspozycji m.in.:
- 13 międzynarodowych, cotygodniowych lotów do Polski: 5 do Warszawy, 4 do Katowic i 4 do Gdańska, łączących te miasta z europejskim centrum dystrybucyjnym FedEx w podparyskim porcie lotniczym Roissy-Charles de Gaulle;
- Odprawę celną w trzech polskich miastach;
- 44 oddziały w całym kraju, w których przesyłki są gromadzone przed ich dostarczeniem do odbiorców w Polsce, Europie i na całym świecie;
- Rozszerzony zasięg usługi Express Intra-European oraz Intercontinental Priority objął m.in. Bydgoszcz, Gorzów, Katowice, Kielce, Koszalin, Lublin, Łódź, Radom, Słupsk, Tarnów i Toruń;
- Dzięki otwarciu nowego krajowego centrum dystrybucyjnego w Łodzi w sierpniu 2012 r. i wdrożeniu automatycznego systemu sortowania w sierpniu 2013 r., firma dysponuje teraz dodatkowymi mocami;
- Nowy system informatyczny, który będzie stanowić wydajną platformę do dostarczania klientom rozszerzonej oferty usług;
-
Nową, polską, krajową stronę internetową na portalu fedex.com z nowymi narzędziami informatycznymi.
FedEx posiada obecnie 174 placówki w Europie. W Polsce działa od 1989 r.
Komentarze