Mianowano nowego dyrektora rozwoju sieci serwisowej MAN Truck & Bus Polska

22 października 2024, 15:22

Sieć serwisowa MAN Truck & Bus Polska będzie od teraz pod opieką Cezarego Ładaka, który zajmie się planowaniem strategii jej rozwoju. Kim jest nowy dyrektor?

Nowy dyrektor rozwoju sieci serwisowej MAN Truck & Bus Polska

21 października do zespołu MAN Truck & Bus Polska dołączył Cezary Ładak, który objął stanowisko dyrektora rozwoju sieci serwisowej.

Cezary Ładak ukończył studia wyższe na Politechnice Radomskiej na kierunku organizacji i techniki transportu, a następnie studia podyplomowe na kierunku logistyki w warszawskiej Szkole Głównej Handlowej. Od ponad 25 lat jest związany z branżą motoryzacyjną, transportową i agro. Swoją karierę rozpoczął w firmie General Motors Poland, a następnie pracował na różnych stanowiskach dla największych firm motoryzacyjnych w Polsce takich jak: BMW Poland, Hyundai Motor Poland, Nissan Europe, Wielton Group oraz CNH Industrial.

Swoje doświadczenie zdobywał zaczynając od stanowiska specjalisty ds. posprzedaży, poprzez regionalnego kierownika sprzedaży do menedżera zarządzającego działami sprzedaży i posprzedaży. Był też odpowiedzialny za opracowanie i wprowadzenie na polskim rynku kilku projektów strategicznych (start-up), takich jak: Klub Handlowy Opla, marki Chevrolet i SAAB z zakresu części zamiennych i logistyki, programu samochodów używanych Nissan Collection oraz marki ABERG z zakresu posprzedaży dla polskiego producenta naczep – Wielton Group.

Przez ostatnie dwa i pół roku był odpowiedzialny za rozwój sieci dealerskiej dla trzech marek (New Holland, CASE IH, STYER) wchodzących w skład firmy CNH Industrial Polska. W tym czasie był odpowiedzialny za wprowadzenie nowej umowy dealerskiej, nowych standardów dealerskich, programu Bussines Management i DMS.

W MAN Truck & Bus Polska Cezary Ładak będzie odpowiedzialny, we współpracy z centralą firmy, za planowanie strategii, rozwój oraz modernizację sieci punktów serwisowych, również w kierunku elektromobilności, nadzór nad utrzymaniem wysokiego poziomu jakości usług serwisowych, prowadzenie audytów jakościowych oraz za wdrożenie systemu DMS (Dealer Management System).

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!