DAF jako pierwszy oferuje nowe opony Goodyear KMAX i FUELMAX jako pierwsze wyposażenie pojazdów ciężarowych. Ogumienie będzie montowane w najnowszych modelach DAF CF, LF oraz XF od grudnia.
Model KMAX opracowano z myślą o długich przebiegach, bez kompromisu w zakresie innych istotnych kryteriów, takich jak efektywność paliwowa i trakcja. Z kolei linia Goodyear FUELMAX przeznaczona jest dla operatorów flot, którzy chcą zwiększać efektywność paliwową pojazdów, a równocześnie zachowywać dobre przebiegi.
– „Cieszy nas decyzja DAF oraz wybór opon KMAX i FUELMAX do najnowszych pojazdów ciężarowych. Nasza współpraca z tą firmą trwa od dawna, ponieważ od wielu lat wspólnie pracujemy nad rozwojem produktów poprawiających osiągi. Opony KMAX i FUELMAX, dostarczane jako wyposażenie fabryczne aut ciężarowych, przynoszą flotom wiele korzyści w postaci długich przebiegów i niskiego zużycia paliwa. Kolejna zaleta to parametry tych opon zimą, bowiem wersje napędowe nowych modeli są klasyfikowane jako opony zimowe. Posiadają one oznakowanie 3PMSF, co oznacza, że spełniają surowe wymogi stawiane ogumieniu zimowemu” – powiedział Boris Stevanovic, Dyrektor marketingu opon do pojazdów ciężarowych Goodyear Dunlop w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce.
Zgodnie z wymaganiami producenta, od grudnia opony będą dostarczane do zakładów DAF za pośrednictwem Ośrodka Montażu Opon Goodyear w Luksemburgu (LMC). Zakład LMC został założony ponad 11 lat temu i montuje około 8000 opon dziennie dla producentów pojazdów w całej Europie.
Komentarze