Aktualizacja oprogramowania IDC4 TRUCK

27 stycznia 2014, 13:19

Aktualizacja IDC4 TRUCK 31 to wiele diagnostycznych nowości dla samochodów ciężarowych, dostawczych oraz autobusów. Wśród nowych funkcji tej wersji oprogramowania znalazł się Dashboard, opracowany dla układów zawieszenia ECAS oraz dla Mercedesa Sprintera 906.

Nowości Diagnostyczne

Najważniejsze funkcje diagnostyczne oprogramowania IDC4 TRUCK 31:

  • Scania: Rozwój układu wtryskowego EMS S8 wraz z kompletem aktywacji i regulacji. Dla układów wtryskowych S6 oraz S7 skupiliśmy się na rozwoju zerowania kontrolki MIL oraz zerowania podstawowych parametrów skrzyni biegów. Co więcej, całkowicie zaktualizowaliśmy zawartość wszystkich układów dla modeli w serii R, P oraz G.
  • MAN: Przeprogramowanie układów EBS, ECAS, TPM oraz modułu drzwi. Opracowana kalibracja układu wspomagania kierownicy EBS5.
  • Haldex: EBS naczepy 3. generacji.
  • MERCEDES: wprowadziliśmy regulacje oraz zaktualizowaliśmy liczne układy w przypadku Actros MPIV, takie jak ACM, EBS, ICUC, TPM, MSF, ASA, ATA, VRDU, DCMC, DCMP, i inne. W przypadku Sprinter 906 dodano układ skrzyni G-Tronic oraz układ ABS/ESP 9.0.
  • EvoBus: dodano nowe warianty układu wtryskowego EU5 EEV, EBS oraz innych układów.
  • Iveco:W modelach Daily od 2006 do 2009 dostępna jest teraz funkcja Przeglądu pojazdu.
  • Fiat: W modelach Ducato 3.0 z silnikami CNG 16v, dodano wtrysk typu Magneti Marelli Natural Power. W modelach Ducato x250, dostępna jest teraz regulacja "Kodowanie kluczyka".
  • Volkswagen: W przypadku Transporter Multivan T5, wdrożono skrzynię biegów typu DSG 7-speed
  • Peugeot: Dodano układ sterowania zawieszeniem w modelu Expert 3.
  • Dodano regulację "ogranicznika prędkości" w przypadku pojazdów dostawczych.
     

Nowy Dashboard

W najnowszej wersji oprogramowania IDC4 TRUCK 31 zawarto funkcję Dashboard. Dzięki wykresom oraz dynamicznemu wyświetlaniu parametrów technicznych, funkcja ta zapewnia dużo łatwiejsze i bardziej intuicyjne zrozumienie logiki pracy poszczególnych układów pojazdu.

Deska rozdzielcza ECAS

  • ECAS CAN 2 dla ciężarówek DAF, MAN oraz IVECO;
  • ECAS CAN 2 oraz ECAS CAN dla autobusów;
  • ECAS w pojazdach VOLVO;
  • ECAS w pojazdach MERCEDES MPIV.
     

Deska rozdzielcza Sprinter 906

  • Wtrysk common rail;
  • Dwu-stopniowy układ turbiny;
  • Układ DPF.
     

Dashboard jest już dostępna i aktywna dla klientów, którzy korzystają z narzędzia diagnostycznego axone 4. Ci, którzy korzystają z oprogramowania w wersji na PC mogą zakupić tą funkcję w sklepie wirtualnym TEXA APP lub u swojego dystrybutora TEXA.

Nowe zarządzanie Kodem Specjalnym

TEXA zmodyfikowała procedurę operacyjną uzyskania Kodu Specjalnego. Począwszy od tej wersji oprogramowania, po wypełnieniu wniosku dostarczonego przez dystrybutora, aktywacja funkcji diagnostyki "zaawansowanej" odbywa się automatycznie przez Internet. Dostęp do sieci będzie niezbędny do przeprowadzenia operacji z zakresu diagnostyki zaawansowanej.

 

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!