FedEx Express wprowadza usługę SenseAware

Michał Kuciński, 10 lutego 2014, 14:44

Firma FedEx Express poinformowała o udostępnieniu swojej usługi monitorowania przesyłek o nazwie SenseAware w 14 nowych europejskich krajach, również w Polsce. SenseAware to połączenie aplikacji internetowej i urządzenia wyposażonego w wiele czujników.

Dzięki SenseAware klienci firmy FedEx w Belgii, Włoszech, Francji, Hiszpanii, Szwajcarii, Holandii, Irlandii, Danii, Norwegii, Szwecji, Finlandii, Czechach, Polsce, Niemczech i Kanadzie mogą teraz lepiej kontrolować swoje przesyłki niemal w czasie rzeczywistym.

Klienci, którzy przesyłają produkty o dużej wartości lub wrażliwe na zmianę warunków otoczenia, mogą za pomocą tego rozwiązania monitorować parametry swoich przesyłek, a także kontrolować dane i współpracować w ramach własnych łańcuchów dostaw. Oprócz śledzenia lokalizacji usługa może również monitorować temperaturę, wystawienie na działanie światła, wilgotność względną, wstrząsy i ciśnienie barometryczne. Urządzenie SenseAware 2000 jest wyposażone w próbnik suchego lodu, który sprawdza temperatury sięgające od -80°C do +60°C, i próbnik kriogeniczny, który może monitorować przesyłki w przedziale temperatur od -195°C do +60°C.

Usługa SenseAware zdobyła w 2013 r. nagrodę Supply Chain Integrity Innovator of the Year (Innowator roku w dziedzinie integralności łańcucha dostaw) na konferencji Cool Chain Logistics Europe Excellence, która odbyła się w szwajcarskiej Bazylei.

W połączeniu z dodatkowymi specjalistycznymi usługami, takimi jak FedEx Priority Alert, firma FedEx Express oferuje klientom kompletne rozwiązanie, które obejmuje wysyłkę i pakowanie towarów w kontrolowanej temperaturze, śledzenie i monitorowanie przesyłek, udokumentowany dziennik kontroli z myślą o zapewnieniu zgodności z regulacjami oraz globalne doświadczenie zapewniające szybką odprawę celną.

Komentarze

Brak komentarzy