Dostawy pierwszych Renault T w Europie

, 10 marca 2014, 14:46

Pierwsi użytkownicy Renault T w Europie podzielili się swoimi wrażeniami na temat tego pojazdu. Niektórzy z nich zamówili je już w dniu światowej premiery, 11 czerwca 2013 w Lyonie.

– „Od lat eksploatujemy pojazdy Renault Trucks” – mówią Marcus Schaub i Jan Thiele, dyrektorzy niemieckiej firmy ITS Spedition, – „Lubimy je za efektywność i komfort, jaki zapewniają naszym kierowcom.” – dodają. Ich firma w styczniu odebrała swoje pierwsze Renault T.

Renault zaufała także austriacka firma Berger Logistik GmbH, należąca do byłego kierowcy Formuły 1 Gerharda Bergera. Zadowolony z ekonomiki paliwowej swoich pojazdów Premium Route, w listopadzie 2013 r. zamówił Renault T Sleeper Cab 460, z przeznaczeniem do transportu międzynarodowego.

W Szwajcarii, grupa Constantin, od 20 lat będąca klientem Renault, dokonała symbolicznej zmiany pokoleniowej, odbierając równocześnie dwa pojazdy: swoje pierwsze Renault T i ostatnie Renault Magnum. Pierwsze Renault T pojawiło się również we flocie przewoźnika kontenerów MacIntyre Transport Ltd, posiadającego park 155 pojazdów.

Trzy Renault T zasiliły liczącą dotychczas 44 pojazdy ciężarowe flotę brytyjskiej firmy transportowej Clive Cowern Transport Services. Dyrektor zarządzający Clive Cowern miał okazję osobiście wypróbować nowy model podczas prezentacji zorganizowanej przez Renault UK – „Gama T prowadzi się naprawdę dobrze i posiada znakomitą skrzynię biegów, na co zwracamy szczególną uwagę. Kabina jest funkcjonalna i ma płaską podłogę, tak że żaden z naszych kierowców nie ma najmniejszych zastrzeżeń. To ważne, gdyż atrakcyjność dla kierowcy uznajemy za jedną kluczowych cech pojazdu, obok ekonomiki paliwowej i niezawodności.” – powiedział Cowern.

W Danii, pierwszy egzemplarz Renault T (430 KM, Sleeper Cab) został dostarczony do firmy LMT Transports, w grudniu 2013 r. W Finlandii, w styczniu, swoje pierwsze Renault T 460 odebrał Kari Enqvist, dyrektor zarządzający Trans-Akseli Oy. Dwa Renault T trafiły do holenderskiego przewoźnika Voets Transport.

Szczególny wzrost dynamiki dostaw i rejestracji pojazdów z nowej gamy ma miejsce w Belgii. Withofs Transport jako pierwsza zakupiła 4 nowe Renault T. Firma ta złożyła swoje zamówienie krótko po światowej premierze w Lyonie. Rik Vanlessen, dyrektor Eurosped Belgium, kupił 3 Renault T ze względu na swoich kierowców, którym zawsze chce zapewnić jak najlepsze warunki pracy.

Pierwsze egzemplarze Renault T (460 KM, Sleeper Cab) na Węgrzech otrzymała firma Mary Car Kft, mająca swoją siedzibę na południu kraju. Jej właściciel Daniel Csontos, zanim zamówił cztery pojazdy T460 Sleeper Cab, najpierw uczestniczył w światowej premierze serii T w Lyonie, a następnie wziął udział w testach zorganizowanych w Blainville. W Czechach pierwsze zamówienie  Renault T 460 KM High Sleeper Cab złożyła  firma CSS Logistic. Z kolei we Francji pierwszym użytkownikiem Renault Trucks T, w listopadzie ub. roku,  została firma STAF. W styczniu natomiast pierwsze Renault Trucks T odebrała firma Transports Chavalan et Duc’s z południa Francji. Swoje zaufanie do Renault Trucks potwierdziła także firma Transports Piejac Maingret, która na początku roku odebrała 4 egzemplarze Renault Trucks T. Podobnie było w przypadku Transport Prevost, gdzie do eksploatacji już przekazano dwa pierwsze, spośród 10 zamówionych nowych pojazdów. Są to Renault Trucks T 460 Sleeper Cab. Zamówienie na 8 Renault Trucks T wystosowała także Transports Rosier, w ramach planu modernizacji swojej floty pojazdów Renault Magnum i Premium Route.

We Włoszech pierwszym posiadaczem Renault Trucks T została firma Transbozen Barbiano z Tyrolu Południowego, specjalizująca się w transporcie i logistyce produktów chłodniczych. Renault Trucks T pojawi się też w regionach położonych trochę dalej na wschód: w Chorwacji, w Natron Produkt oraz Słowenii, w firmie Fijavž. Pierwszy rumuński nabywca Renault Trucks T, dyrektor firmy Autotransport Golo S.R.L, gdy wręczano mu kluczyki oświadczył: – Kiedy postanowiliśmy kupić pojazd ciężarowy, zwróciłem uwagę na kluczowe cechy Renault Trucks: wyjątkowo korzystny stosunek wartości do ceny oraz zdecydowanie niskie koszty obsługi technicznej i paliwa.
 

Komentarze

Brak komentarzy