Nowa droga Grupy DBK

, 2 czerwca 2014, 15:41

Grupa DBK – dostawca produktów i usług dla firm z sektora TSL – poszerza portfolio oferowanych przez siebie usług. Temu zabiegowi towarzyszy też zmiana identyfikacji wizualnej, w tym logotypu.

Działająca na polskim rynku od prawie 19 lat Grupa DBK dostarcza kompleksowe rozwiązania dla branży transportowej. Oferta Grupy DBK obejmuje kompletną obsługę firm z branży TSL – od pomocy w pozyskaniu finansowania na zakup floty bądź wynajem, poprzez sprzedaż pojazdów ciężarowych, naczep, samochodów osobowych i dostawczych, aż po ubezpieczenia, obsługę posprzedażową oraz serwis pojazdów ciężarowych wszystkich marek.

Nadrzędną zasadą, którą w codziennej działalności kieruje się Grupa DBK, jest Total Care. W tych dwóch słowach kryje się dążenie do pełnej obsługi przedsiębiorców. Dążąc do realizacji tego celu, holding stawia ważny krok do przodu, którym jest zmiana systemu identyfikacji wizualnej oraz jeszcze większa integracja działań podmiotów skupionych wokół Grupy DBK.

– „Kto nie idzie do przodu, ten się cofa – pisał Johann Wolfgang von Goethe. Aby coraz lepiej, pełniej i jeszcze szybciej odpowiadać na potrzeby dynamicznie zmieniającej się branży, jaką bez wątpienia jest branża transportowa, podjęliśmy decyzję nie tylko poszerzenia portfolio oferowanych usług, ale także jeszcze większej unifikacji działań spółek należących do Grupy DBK. Zmiana ta będzie widoczna już na pierwszy rzut oka, bowiem towarzyszy jej wprowadzenie zupełnie nowej identyfikacji wizualnej Grupy DBK, która obejmie zarówno holding, jak i należące do niego marki.” – mówi Ireneusz Sobieski, Prezes Zarządu Grupy DBK.

– „Wierzymy, że to zupełnie nowa jakość nie tylko dla Grupy DBK, ale także całej branży transportowej. Szanując cenny czas właścicieli firm transportowych od dawna umożliwiamy im podjęcie decyzji oraz realizację praktycznie wszystkich usług związanych z obsługą floty pojazdów ciężarowych w jednym miejscu. Teraz zakres tych usług będzie jeszcze szerszy, a ich dostępność jeszcze większa. Symbolem zmian jest nowe logo – bardziej dynamiczne i utrzymane w odświeżonej kolorystyce, która zostanie także zastosowane we wszystkich materiałach marketingowych.” – dodaje Beata Dębska, Dyrektor Marketingu Grupy DBK.
 

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!