Serwis drobnicowy DSV Daily Pallet dołącza do regularnych transportów realizowanych dla Phillips w Europie. Dzięki spersonalizowanemu rozwiązaniu przygotowanemu przez DSV, operator był w stanie zaoferować swojemu klientowi korzystną finansowo alternatywę dla usług kurierskich.
Transporty drogowe stanowią stały element obsługi logistycznej, realizowanej dla Phillips przez DSV. Zapotrzebowanie firmy obejmuje też jednak szereg nieregularnych zleceń od mniejszych dostawców lub skierowanych do detalistów, które nie mieszczą się w ustalonym harmonogramie transportowym. W takich przypadkach klient korzysta najczęściej z usług podwykonawców, specjalizujących się w przesyłkach kurierskich, ze względu na szybkość realizacji zleceń ad-hoc oraz łatwy dostęp do stawek transportowych. Holenderski oddział DSV postanowił zmierzyć się z tym wyzwaniem, przedstawiając klientowi alternatywę w postaci serwisu drobnicowego DSV Daily Pallet.
– „Kluczowym wyzwaniem dla tego typu nieregularnych mniejszych transportów są dwa czynniki – czas realizacji oraz cena. To prawda, że serwis drobnicowy nie będzie działał w tak samo ekspresowym tempie co usługi kurierskie, co jednak nie zmienia faktu, że jesteśmy w stanie zaoferować odbiory i dostawy w ustalonym czasie. Jednocześnie nasz system rezerwacji online w niczym nie ustępuje standardom firm kurierskich, a stawki serwisu drobnicowego są zdecydowanie korzystniejsze” – mówi Paul van der Sterren, Sales Manager w DSV Road Holandia, który przestawił możliwości DSV Daily Pallet firmie Phillips.
Aby móc efektywnie zintegrować system wewnętrznych rezerwacji Phillips z serwisem Daily Pallet, DSV stworzyło dla klienta dedykowany kalkulator stawek oraz harmonogramów transportowych. Dzięki takiemu rozwiązaniu DSV było w stanie zaoferować obsługę nieregularnych transportów mniejszych przesyłek na warunkach bardzo zbliżonych do standardów serwisu kurierskiego za niższą cenę.
Komentarze