Oferta Yokohamy dla ciężarówek na zimę

13 listopada 2014, 11:15

Branża transportowa oczekuje dziś opon zapewniających większe przebiegi, lepszą podatność na bieżnikowanie oraz niższe koszty eksploatacji na kilometr. Yokohama rozwija swoje technologie, jak Zenvironment, oparta o metodę mieszania składników gumy, nową konstrukcję bieżnika i karkasu, ograniczająca zużycia paliwa, zwiększająca osiągi i przebieg opony.

YOKOHAMA 901ZS – na oś kierowaną

Zimowa opona na oś kierowaną, zaprojektowana z zastosowaniem technologii Zenvironment, wykorzystującej nowy profil karkasu oraz konstrukcję wewnętrznej wkładki, poprawiającej przeciwdziałanie starzeniu opony. Blokowa rzeźba bieżnika z licznymi rowkami wzdłużnymi poprawia trakcję na drogach pokrytych śniegiem i lodem. W produkcji zastosowano ulepszoną mieszankę karkasu oraz nowy sposób jej przygotowania – przy niższej temperaturze i wyższym momencie obrotowym – zapewniający oponie zwiększoną odporność na zużycie.

Dzięki większej elastyczności opona umożliwia obniżenie zużycia paliwa, zachowując jednocześnie większą podatność na wielokrotne bieżnikowanie. Zastosowana na krawędziach bloków technologia SC-Sipe zwiększa równomierność zużycia barku opony.

Opona dostępna w rozmiarach 315/80R22.5, 385/55R22.5, 385/65R22.5.

YOKOHAMA SY 397 – na oś napędową

Opona ciężarowa na oś napędową, przeznaczona do eksploatacji w warunkach zimowych. Charakterystyczną cechą bieżnika jest agresywna rzeźba trakcyjna z wieloma rowkami podłużnymi. Zastosowana w produkcji technologia kontroli poślizgu na lodzie – ISC-RIB (Ice Skid Control) zapewnia bardzo dobrą przyczepność zarówno na drodze pokrytej śniegiem i lodem, jak i na mokrej nawierzchni.

Model ten charakteryzuje się bardzo głębokim i szerokim bieżnikiem, co gwarantuje jego większą trwałość. Znajdujące się w bieżniku wypychacze kamieni i rowki w kształcie lejków zapobiegają zatrzymywaniu kamieni i poprawiają podatność na bieżnikowanie. Po osiągnięciu zużycia na poziomie 50%, model może być nadal wykorzystywany jako opona całoroczna.

SY 397 dostępna jest w rozmiarach 275/70R22.5, 315/70R22.5, 295/80R22.5, 315/80R22.5, 12R22.5.

YOKOHAMA MY 507

To zimowa opona na oś przyczepy, zaprojektowana z zastosowaniem nowoczesnych technologii. Głęboka i szeroka konstrukcja bieżnika zapewnia zwiększenie przebiegu i wysoką odporność na zużycie. Znajdujące się na bieżniku wypychacze i rowki w kształcie lejków zmniejszają zatrzymywanie kamieni i poprawiają podatność opony na bieżnikowanie.

Opona dostępna w dystrybucji ITR S.A. w rozmiarach: 275/70R22.5; 265/70R19.5.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!