Na początku marca Alcopper Trans Logistics z Katowic odebrał w Wieluniu 14 zestawów Wieltonu. Uroczystość połączona była z wydaniem przewoźnikowi podwozi DAF XF FAR.
Alcopper współpracuje z Wieltonem od pięciu lat. To właśnie w 2010 roku zamówił w Wieltonie pierwsze 5 naczep. Podczas ich eksploatacji właściciel Alcoppera – Przemysław Lis – zasugerował dodatkowe rozwiązania techniczne, które mogłyby poprawić funkcjonalność produktu. Wielton zastosował te unowocześnienia, poprawiając efektywność eksploatacji naczep. Dzisiaj przewoźnik z Katowic jest właścicielem 65 produktów Wieltonu: zestawów i naczep z systemem BDE. I właśnie praca nad tym systemem zbudowała zaufanie obu przedsiębiorstw.
– „Dlaczego Wielton? Bo poznałem tę firmę z najlepszej strony. W Wieltonie potrafią słuchać aktywnie. Ja mówiłem o swoich potrzebach, oni zamieniali je w nowinki techniczne – powiedział Przemysław Lis” – właściciel firmy Alcopper.
– „Przemek był nie tylko klientem dla nas, był partnerem w tworzeniu nowego produktu” – mówił o wspólnej pracy nad naczepą z rozszerzonym portalem członek zarządu Wielton S.A. Włodzimierz Masłowski.
Ponad 100 samochodów z logiem Alcopper Trans Logistics można spotkać na drogach całej Europy. Klienci przewoźnika najczęściej korzystają z usług w dostawach towaru do krajów Unii Europejskiej. Alcopper stale jest obecny w Wielkiej Brytanii, Skandynawi, Włoszech, Francji, krajach Beneluxu. Podczas uroczystości w Wieluniu, Alcopper Trans Logistics odebrał 14 zestawów Wieltonu.
Zestaw podobnie jak kurtyna ma przystosowanie do transportu różnego rodzaju towarów, posiada w opcji przystosowanie do transportu opon, spełnia normy VDI oraz ADR. Opcją w zestawie jest również system przejazdowy oraz dach podnoszony. Optymalna pojemność załadunkowa to 120,06 m3. Kontakt z odbiorcą oraz badania nad rozpoznaniem jego oczekiwań pozwalają Wielton S.A, ukierunkować złożony proces projektowania w taki sposób, aby powstały produkt był dopracowany w każdym szczególe
Komentarze