Nowa gama budowlanych Renault doceniana przez użytkowników

, 23 marca 2015, 13:26

Klienci z Wielkiej Brytanii, Francji, Hiszpanii i Holandii, którzy odebrali nowe pojazdy budowlane Renault Trucks serii C i K Construction w 2014 r., zdążyli już poznać te pojazdy i opisali wrażenia z ich użytkowania.

– „Jeżeli obiecujemy naszym klientom ładowność 20 ton, musimy dotrzymać słowa” – wyjaśnia Mac McMurdo, dyrektor generalny brytyjskiej firmy G. Webb Haulage Ltd, specjalizującej w usuwaniu i transporcie odpadów – „Nowa seria C stanowi idealne rozwiązanie: – Analizując ofertę pojazdów spełniających normę emisji spalin Euro 6, a zwłaszcza parametry podwozi, zwróciliśmy uwagę na wyjątkowo niską masę własną Renault Trucks C. Zakupiony Renault Trucks C 8×4 jest pierwszym pojazdem tej marki we flocie firmy. Po kilku miesiącach użytkowania ocena jest więcej niż pozytywna: – Zużycie paliwa jest dobre. Zadowoleni są również kierowcy: zwłaszcza z komfortu jazdy i dużej kabiny. Ogólnie, wszyscy jesteśmy zadowoleni z naszego pierwszego Renault.” – dodaje.

– „Zaczęliśmy porównywać dane o zużyciu paliwa i wygląda na to, że już teraz jesteśmy o ponad 10% na plusie. Nasi kierowcy zdecydowanie polubili swoje nowe pojazdy, ceniąc sobie wygodne kabiny serii C.” – mówi o czterech zakupionych Renault Trucks C 320 6×2 Martin Moran, dyrektor MP Moran – firmy specjalizującej się w dostawie materiałów budowlanych i instalacyjnych.

– „Nasze pięcioosiowe pojazdy ważą 16 ton. To wysoce konkurencyjna wartość, która pozwala optymalnie wykorzystywać wywrotkę  o pojemności 17 m³” – wyjaśnia Yves Morand, dyrektor szwajcarskiej firmy MST SA – „Co więcej, zautomatyzowana skrzynia biegów Optidriver jest nie tylko wyjątkowo przyjazna dla kierowcy, ale także zapewnia niskie zużycie paliwa – a silnik z łatwością rozwija pełną moc podczas jazdy na niskich biegach. Wyposażone w podnoszoną skrzynię z przesuwnym systemem rozładunku, dwa pojazdy C 520 są odpowiednie do realizacji każdego zadania transportowego.” – dodaje.

We Francji firma inżynieryjna Martel Group postawiła na Renault Trucks K. Tym, co przekonało jej szefów, Fabrice'a Martela i Lionela Martela, była wytrzymałość pojazdów z tej serii. Wybrany przez nich model K 8×4 został przeznaczony do realizacji najcięższych zadań transportowych.

– Pojazd ten zastąpił wozidło przegubowe. Podłoże w kamieniołomie jest twarde, a drogi kręte i ciasne. W rezultacie, w naszym wozidle doszło do uszkodzenia mostów napędowych. Na Renault Trucks K możemy załadować tyle samo, a przy tym jest i połowę tańsze! Pojazd ten doskonale spełnia nasze, dość specyficzne potrzeby. To pierwsze Renault Trucks K we flocie firmy. A zostały już zamówione dwa kolejne egzemplarze.” – przekonują właściciele.

Ostatni przykład dotyczy Holandii, gdzie seria C została doceniona przez Boogaard BV za wszechstronność pod względem możliwości zabudowy. Niedawno firma ta odebrała kluczyki do pojazdu C 430 6×2, zabudowanego żurawiem Palfinger o udźwigu 50 tm w połączeniu z niską platformą ładunkową (o wzniosie zaledwie 1,15 m nad podłożem). Montaż tak potężnego żurawia był możliwy dzięki niskiej masie własnej podwozia oraz jego fabrycznemu przygotowaniu do zabudowy. Wyzwaniem było zbudowanie pojazdu wystarczająco wytrzymałego, który mógłby stanowić bazę dla żurawia, bez kompromisów pod względem zwrotności i ładowności użytecznej. Uzyskano to m.in. poprzez zastosowanie przedniej osi o nośności 9 t.

– „Pojazd ten łączy w sobie parametry techniczne serii C z komfortem serii T.” – podkreśla z satysfakcją Barry Boogaard, menedżer Boogaard BV. – „To idealny pojazd dla naszych potrzeb i jesteśmy z niego bardzo dumni.” – dodaje.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!