Wielton będzie wystawcą Targów Intermat 2015 w Paryżu, jednym z najważniejszych wydarzeń na świecie poświęconych budownictwu, gdzie oprócz sprzętu i maszyn pokazują się światowi liderzy i najnowocześniejsze rozwiązania inżynieryjne. Producent naczep i przyczep pokaże na targach wywrotki aluminiową i stalową z serii Weight Master, przedstawi tam również swoje plany związane z ekspansją na rynki zachodnie.
Od 20 do 25 kwietnia, Wielton po raz pierwszy pokaże swoją ofertę na Targach w Paryżu. Dwie, prezentowane na targach we Francji wywrotki pochodzą z serii Weight Master, która miała swoją premierę w marcu ubiegłego roku.
NW 3 A 26 SKC SL 48 o pojemności 26m3 posiada modułową konstrukcję ramy z wysokowytrzymałej stali S700. Skrzynia wykonana z aluminium 5456 H34 – Endur-Al. o podwyższonej twardości i odporności na ścieranie. Ściany skrzyni – panelowe – wykonane są z blachy Endur-Al. o grubości wewnętrznej 2,5 mm, podłoga 5 mm. Dach skrzyni rozsuwa się automatycznie (Marcolin). W wersji modelowej prezentowanej na Intermat naczepa posiada pierwszą i trzecią oś podnoszoną Mercedes, aluminiowe felgi Alcoa, opony Michelin. Oświetlenie Full LED HELLA.
Druga, prezentowana na Intermat wywrotka to stalowa NW 3 S 27 SKD SL 48 o pojemności 27m3. Posiada modułową konstrukcję ramy z wysokowytrzymałej stali S700. Jest zwężana w przedniej części (kształt V). Kształt skrzyni ładunkowej typu konisch, ze ścianą przednią z z blachy HARDOX HB 450, o grubości 4 mm. Model prezentowany na Intermat posiada trzy osie SAF (pierwsza podnoszona), opony Michelin z aluminiowymi felgami Alcoa. Siłownik hydrauliczny Binotto Short Coveroraz manualnie zamykany dach Marcolin. Oświetlenie Full LED HELLA.
Targi Intermat organizowane są co trzy lata. Na powierzchni ekspozycyjnej o wielkości 375 tys. m kw. i dodatkowych terenach zewnętrznych wystawi się ponad 1300 wystawców z prawie 40 krajów. Poprzednie targi w 2012 roku zgromadziły sprzęt i maszyny o wartości blisko 2 mld USD, 5% z nich znalazło nabywców, łączna wartość zamówień wyniosła ok. 100 mln USD.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
79.187.191.*, 14 kwietnia 2015, 8:53 0 0
Super, tylko kosztem czego? ludzi, są zmiany na których się zarabia normalnie a są tzw zmiany gdzie pracownik jest wykorzystywany, leci po premi, Wszystko zalezy jaki jest tzw kierownik :) hmm ale biuro to już odpiero fenomen, milion ludzi w biurach ale nikt nie jest odpowiedzialny za nic, każdy rece umywa, masakra 21 wiek, ale wszyscy tylką kase biorą a w rzeczywistości nic nie robią, no i ci uzdrowiciele hahaha mamy disneyland
Odpowiedz