Magneti Marelli – Pracownik działu marketingu

23 sierpnia 2018, 15:00 Oferta może być już nieaktualna

Pracownik działu marketingu

Miejsce pracy: Katowice

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Znajomość języka włoskiego będzie dodatkowym atutem
  • Znajomość obsługi pakietu MS Office (w tym bardzo dobra MS Excel)
  • Samodzielność i dobra organizacja pracy
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność szybkiego uczenia się
  • Wykształcenie wyższe (ewentualnie student V roku) – preferowane wykształcenie ekonomiczne
  • Doświadczenie w działach marketingu lub zakupów
  • Mile widziane doświadczenie w branży motoryzacyjnej i znajomość rynku motoryzacyjnego
  • Znajomość programu SAP (dodatkowy atut)

Obowiązki:

  • Product Life Manager
  • Nadzór nad rozwojem oferty w zakresie powierzonej grupy produktów
  • Bieżąca analiza rynku pod kątem pozycjonowania i konkurencyjności produktów
  • Bieżąca kontrola marży sprzedażowej
  • Pozostałe zadania związane z pracą w Dziale Marketingu
  • Współuczestnictwo w procesie identyfikowania i selekcji dostawców
  • Kontakt z dostawcami i współuczestnictwo w negocjacjach handlowych
  • Współpraca z centralą firmy i oddziałami w innych krajach w zakresie tworzenia oferty
  • Planowanie i wdrażanie akcji promocyjnych

Firma oferuje:

  • Umowę o pracę na czas próbny z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony
  • Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku i podnoszenia kwalifikacji zawodowych w różnych obszarach
  • Stabilność zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
  • Zdobycie doświadczenia w branży motoryzacyjnej
  • Dużą autonomię działania
  • Miłą atmosferę pracy

CV i list motywacyjny wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych prosimy kierować poniższy adres mailowy:

Kontakt: Mariusz Damrath +48 604 203 994

E-mail: mariusz.damrath@magnetimarelli.com

”Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych. (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)”