W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy pracownika na stanowisko:
Przedstawiciel Handlowy
Miejsce pracy: obszar Polski centralnej i południowej
Wymagania:
- Min. 3 letnie doświadczenie sprzedażowe na rynku Aftermarket (części zamienne)
- Bardzo dobra znajomość branży
- Dobra obsługa pakietu MS Office (zwłaszcza MS Excel)
- Entuzjazm, samodzielność w działaniu i dobra organizacja pracy
- Umiejętność pracy w zespole i budowania dobrych relacji z Klientami firmy
- Gotowość do odbywania podróży służbowych, prawo jazdy kat. B
Obowiązki:
- Promocja produktów firmy Marelli Aftermarket Poland Sp. z o.o.
- Ścisła współpraca handlowa z filiami kluczowych Dystrybutorów na wskazanym obszarze
- Planowanie i nadzór nad realizacją założonych celów sprzedażowych oraz akcji promocyjnych
- Bieżąca analiza rynku pod kątem działań bezpośredniej konkurencji
- Prowadzenie szkoleń i udział w targach branżowych
Firma oferuje:
- Umowę o pracę na czas próbny, po okresie próbnym na czas nieokreślony
- Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku i podnoszenia kwalifikacji zawodowych w różnych obszarach
- Stabilność zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
- Miłą atmosferę pracy
- Dużą autonomię w działaniu
- Samochód służbowy, laptop, telefon
Aplikacje prosimy przesyłać na równocześnie na adresy:
marcin.tarnowka@marelli.com
mariusz.damrath@marelli.com
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.