Osram – Regional Customer Quality Manager

9 października 2020, 13:00

Regional Customer Quality Manager Eastern Europe for Automotive Aftermarket and OES
Miejsce pracy – Warszawa, Polska

Warunek pracy w Warszawie nie jest konieczny. Dla najlepszego kandydata jesteśmy gotowi zorganizować miejsce pracy poza siedzibą Firmy.

Zadania:

  • Zarządzanie i prowadzenie procesu reklamacji produktów Automotive Afermarket dla Europy Wschodniej (w tym analiza wstępna, prowadzenie dokumentacji, koordynacja procesu z centralą w Niemczech)
  • Obsługa reklamacji klienckich, w tym obsługa telefoniczna klientów ostatecznych w ramach prowadzonej infolinii (dla Polski i pozostałych krajów regionu)
  • Wsparcie techniczne dla polskiego i pozostałych oddziałów z regionu
  • Weryfikacja tłumaczeń publikowanych informacji technicznych (strona internetowa, prasa branżowa)
  • Wsparcie technicznie dla działu Automotive w zakresie wymagań technicznych, wymaganych certyfikatów oraz uwarunkowań prawnych (współpraca z prawnikiem i właściwymi urzędami)
  • Przeprowadzanie szkoleń technicznych zarówno na potrzeby wewnętrzne, jak również dla kontrahentów spółki
  • Wsparcie wiedzą techniczną dla zespołu sprzedaży i marketingu (m.in. przygotowywanie korekt materiałów informacyjnych i marketingowych pod kątem technicznym)
  • Udział w targach branżowych oraz konferencjach
  • Inicjowanie działań udoskonalających i zapobiegawczych, współpraca z centralą spółki w zakresie analizy technicznej produktów
  • Analiza rynku produktowego pod kątem produktów konkurencyjnych

Wymagania:

  • Wykształcenie techniczne (preferowane wyższe elektrotechniczne, mechaniczne lub elektryczne)
  • Znajomość branży Automotive Aftermarket, zainteresowanie tematyką motoryzacyjną
  • Gotowość do podróży służbowych
  • Bardzo wysokie kompetencje komunikacyjne, umiejętność deeskalacji w komunikacji z klientem ostatecznym
  • Biegła znajomość języka angielskiego

Od kandydatów oczekujemy, iż będą potrafili znaleźć właściwy balans pomiędzy satysfakcją klienta a wewnętrznymi wytycznymi spółki w zakresie obsługi procesu reklamacji. Mamy nadzieję, że kandydat będzie podzielał naszą pasję do motoryzacji, a w szczególności oświetlenia.

Aplikację proszę przesyłać na adres: rekrutacje@osram.com