Jesteśmy producentem wysokiej jakości połączeń elektrycznych stosowanych w samochodach ciężarowych i osobowych oraz przewodów i spirali pneumatycznych. Zajmujemy się też przetwórstwem tworzyw sztucznych. Dysponujemy nowoczesnym działem wtryskarek oraz narzędziownią, realizujemy w pełni kompleksowe usługi w zakresie wykonania oprzyrządowania do przetwórstwa tworzyw sztucznych z wykorzystaniem systemów CAD/CAM.
W związku z intensywnym rozwojem na rynku poszukujemy do naszego zespołu osoby na stanowisko:
Product Manager
Miejsce pracy: siedziba firmy – Chechło Pierwsze
Opis stanowiska:
- Analizowanie trendów rynkowych i definiowanie kierunków rozwoju produktu we współpracy z zespołem sprzedaży i zespołem projektantów,
- Rozpoznawanie i identyfikowanie potrzeb klientów danej grupy produktów oraz generowanie pomysłów na nowe produkty,
- Udział w ustalaniu i kontrolowaniu kosztów i cen produktów,
- Przygotowywanie ROI dla każdej nowej inwestycji,
- Prezentowanie produktu przed klientami, partnerami, na konferencjach i targach,
- Koordynacja pracy zespołu projektowego,
- Współtworzenie planów marketingowych oraz strategii marketingowej produktu oraz planów sprzedażowych,
- Zarządzanie pełnym cyklem życia produktu oraz jego rentownością,
- Monitorowanie rotacji towaru i poziomu zapasów,
- Optymalizacja produktów w oparciu o analizę wyników sprzedaży,
- Analiza rynku, konkurencji oraz szans sprzedażowych.
- Przygotowywanie danych do raportów oraz analiz marketingowych dla określonego produktu,
- Prowadzenie analiz „buy-build-partner” celem kreowania potencjalnych relacji partnerskich,
- Wyjazdy na targi branżowe,
- Zapewnienie właściwej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej dotyczącej wszelkich zmian w obszarze powierzonego asortymentu.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe – preferowane techniczne, ekonomiczne, matematyczne lub zarządzanie i marketing,
- Doświadczenie na analogicznym stanowisku w dużej firmie produkcyjnej,
- Mile widziana znajomość branży motoryzacyjnej,
- Biegła znajomość języka angielskiego,
- Atutem będzie znajomość drugiego języka,
- Praktyczne umiejętności w zakresie obsługi komputera (pakiet MS Office),
- Umiejętność zarządzania projektami,
- Zapał, zaangażowanie do pracy oraz wysoka koncentracja na realizacji celów,
- Umiejętności negocjacji, analityczne i organizacyjne,
- Samodzielność, kreatywność, inicjatywa,
- Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- Umowę o pracę,
- Pakiet sportowy,
- Pakiet benefitów (kartę OK System, dofinansowanie nauki w formie szkoleń, kursów, studiów, imprezy kulturalno-oświatowe),
- Nagrody za pomysły usprawniające pracę w organizacji (system sugestii pracowniczych – Kaizen),
- Stabilne zatrudnienie,
- Pracę w rozwijającej się firmie,
- Wpływ na rozwój firmy i współudział w tworzeniu oferty,
- Uczestnictwo w konferencjach, seminariach, targach,
- Doskonalenie posiadanych kompetencji w prężnie rozwijającej się firmie,
- Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy,
- Pakiet socjalny dostosowany do potrzeb pracownika
- Miłą i serdeczną atmosferę,
- Współpracę z zaangażowanym zespołem.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres: praca@phillipsfortech.com lub osobiście w siedzibie firmy: Chechło Pierwsze, ul. Zwycięstwa 32, 95-082 Dobroń, po wcześniejszym umówieniu się. Wszelkie dodatkowe informacje uzyskają Państwo pod nr. tel. 42 215 34 34 wew. 109.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).”