Berto Polska odebrało dwa zestawy chłodnicze Renault Trucks D Wide, przystosowane do transportu w kontrolowanej temperaturze. Pojazdy te zostały zaprojektowane we współpracy z partnerami technologicznymi, Carrier Igloocar i Bär Cargolift, aby sprostać specyficznym wymaganiom branży transportowej.
Zaawansowane systemy bezpieczeństwa
Nowe pojazdy dla Berto Polska zostały wyposażone w liczne nowoczesne systemy bezpieczeństwa i komfortu. Wśród nich jest między innymi adaptacyjny tempomat (ACC), który automatycznie reguluje prędkość, utrzymując bezpieczną odległość od innych pojazdów. W zestawie znajduje się także system ostrzegający o senności kierowcy (LDWS/DDAW) oraz system rozpoznawania znaków drogowych (ISA), który ostrzega o przekraczaniu dozwolonej prędkości. Pojazdy wyposażono również w system automatycznego hamowania awaryjnego (AEBS) oraz system monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS), co dodatkowo zwiększa bezpieczeństwo podczas jazdy.
Zabudowy chłodnicze zostały opracowane przez Igloocar, specjalistę w produkcji nadwozi do transportu towarów w kontrolowanej temperaturze. Pojazdy posiadają m.in. przystosowanie do agregatów chłodniczych z dwoma parownikami, co umożliwia podział wnętrza na dwa niezależne przedziały o różnych temperaturach. Dzięki temu możliwy jest transport zarówno produktów świeżych, jak i mrożonych w jednym zestawie. Dodatkowo, pojazdy wyposażono w antypoślizgową podłogę oraz systemy zabezpieczające ładunek.
Wsparcie serwisowe i długoterminowa współpraca
Oprócz zaawansowanej technologii, Renault Trucks zapewniło kompleksowe wsparcie serwisowe dla firmy, w tym 5-letni kontrakt serwisowy Start&Drive Excellence oraz dwuletnią usługę Optifleet, mającą na celu optymalizację efektywności floty. Przewidziane są także szkolenia dla kierowców z zakresu racjonalnej jazdy, co ma pomóc w dalszym zwiększaniu wydajności operacyjnej.
Komentarze