Trzy lata temu DSV rozpoczęło współpracę z firmą Toys”R”Us. W tym okresie liczba sklepów, do których DSV dostarcza lalki, miśki, klocki i statki kosmiczne wzrosła sześciokrotnie.
Sprostanie oczekiwaniom jednej z największych światowych sieci sprzedaży zabawek oraz artykułów dla dzieci jest dużym wyzwaniem dla operatora logistycznego w okresie przedświątecznym.
– „Decydując się na współpracę z DSV Solutions kierowaliśmy się nie tylko lokalizacją oraz infrastrukturą magazynów, ale przede wszystkim kompleksowością usług oraz doświadczeniem w obsłudze globalnych marek. Z perspektywy czasu mogę powiedzieć, że decyzja ta przyniosła oczekiwane efekty. Sprawna obsługa logistyczna naszej firmy wymaga bowiem połączenia dwóch kluczowych elementów – ogromnej skali elastyczności oraz doskonałej komunikacji w zakresie planowania wolumenów i przygotowywania przesyłek. Nasze zespoły wspólnie, od momentu wdrożenia, koncentrowały się nad jakością współpracy i wypracowały dobry poziom zrozumienia złożoności procesu. Dzięki zgraniu tych elementów jesteśmy spokojni o zaopatrzenie naszych sklepów.” – powiedział Wojciech Czernek, Prezes Zarządu Toys"R"Us.
– „Można powiedzieć, że obsługa wiodącej sieci sprzedaży zabawek dla dzieci jest równie wymagająca, jak oczekiwania najmłodszych Klientów – trzeba być przygotowanym na wszystko. Potrzebowaliśmy czasu, aby dobrze zrozumieć oczekiwania i sprawnie reagować na zmiany wolumenu i asortymentów. Przy średniej wielkości zapasu na poziomie około 2,5 tys. palet, ilość dostaw i wydań waha się miesięcznie nawet kilkunastokrotnie osiągając przedziały kilkudziesięciu tysięcy kartonów. Dodajmy do tego blisko 2 tys. zmiennych pozycji asortymentowych i otrzymamy jednego z najbardziej wymagających klientów DSV Solutions. Podsumowując, dobra dwustronna komunikacja i umiejętność szybkiej reakcji jest podstawą udanej współpracy, a satysfakcja ze sprawnej obsługi takiego klienta, jak Toys"R"Us, jest ogromna” – wyjaśnił Maciej Walenda, Prezes Zarządu DSV Solutions.
DSV Solutions obsługuje Toys"R"Us od momentu wejścia firmy na polski rynek, pod koniec 2011 roku. Współpraca rozpoczęła się od obsługi jednego sklepu, a obecnie jest to już sześć lokalizacji w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Rzeszowie, Lublinie i Gdańsku.
Komentarze