DSV Road ogłosiło wyniki badania satysfakcji, które miało na celu określenie mocnych stron usług firmy oraz obszarów, które można lepiej dostosować do potrzeb klientów.
Najsilniejsze strony DSV Road to w oczach respondentów bezszkodowość, czas realizacji zlecenia oraz dobry kontakt z pracowniami. W zakresie współpracy klienci docenili głównie takie aspekty jak obsługa klienta, jakość kontaktu, elastyczność i terminowość. Najczęstsza ocena zadowolenia ze współpracy z DSV Road wynosiła 8 punktów na 10-stopniowej skali.
– „Tegoroczne wyniki badania satysfakcji pokazały najmocniejsze strony DSV Road w bardzo dobrym świetle. Cieszymy się, że klienci doceniają naszą ciężką pracę i jednocześnie jesteśmy im wdzięczni za to, że pomagają nam identyfikować obszary, w których musimy pracować jeszcze ciężej, aby sprostać ich wymaganiom. Przykładowo w tym roku uzyskaliśmy nieco niższą średnią ocen w zakresie przystosowania pojazdów do indywidualnych potrzeb klienta. Jest to dla nas jasny sygnał do wprowadzenia koniecznych zmian w ofercie, które odpowiedzą na zmieniające się potrzeby naszych Klientów. Ciekawie prezentuje się ocena elastyczności naszego serwisu – została ona wskazana jako jedna z naszych najsilniejszych stron. Jednocześnie wyniki badania pokazują, że Klienci uzależniają od niej swoją generalną ocenę, a ich wymagania w tym zakresie stale rosną. Mogę zapewnić zatem, że dołożymy wszelkich starań, aby nadążyć za tym trendem w kolejnym roku – mówi Piotr W. Krawiecki, Prezes Zarządu DSV Road.
W zakresie kosztów serwisu najliczniejsza grupa respondentów (62%) uznała, że ceny usług świadczonych przez DSV Road odpowiadają cenom rynkowym, a trzy czwarte ankietowanych uznało, iż DSV Road świadczy usługi odpowiedniej jakości, przy odpowiedniej cenie.
Badanie zostało zrealizowane techniką wywiadów telefonicznych wspomaganych komputerowo (CATI) przez Obserwatorium Zarządzania na próbie 120 klientów, w tym 87 klientów stałych oraz 33 klientów pierwszorocznych.
Komentarze