Film „The Epic Split”, z udziałem Jeana-Claude’a Van Damme’a, doczekał się już ponad 68 milionów wyświetleń na portalu YouTube. Obecnie można go oglądać także w paryskim muzeum reklamy: Musée de la Publicité, w Luwrze.
Muzeum skontaktowało się z Volvo Trucks już w tydzień po premierze „The Epic Split”, pytając o możliwość wystawienia filmu. Od dzisiaj produkcja ta stanowi element stałej ekspozycji i jest dostępna dla wszystkich zwiedzających.
– „Jesteśmy zachwyceni. Taka prośba muzeum jest czymś doprawdy niezwykłym i, w naszej opinii, potwierdza wyjątkowe walory filmu” – mówi Lars Terling, dyrektor działu komunikacji marketingowej w Volvo Trucks.
– „The Epic Split” niemal od razu wywarł mocne wrażenie na pracownikach muzeum. Jest po prostu wspaniały. Fantastyczne zdjęcia, pięknie sfilmowana sekwencja. I nowatorski pomysł na promocję Volvo Trucks – wyjaśnia Axelle Baroin, odpowiedzialna w muzeum za kolekcję reklam telewizyjnych.
Film reklamowy Volvo wchodzi w skład stałej kolekcji muzeum i jest dostępny dla wszystkich zwiedzających. Możliwe, że będzie również włączany do przyszłych wystaw, jakie muzeum organizuje dwa lub trzy razy w roku.
– „The Epic Split” to jak dotychczas nasz największy sukces w komunikacji marketingowej. Ludzie na całym świecie wciąż go oglądają. Film sławi Volvo i mocne strony naszej marki, a co najważniejsze, doskonale sprawdza się jako punkt wyjścia w rozmowach handlowych u naszych dealerów – przekonuje Lars Terling.
Komentarze