Nowa aplikacja Iveco na tablety i smartfony

18 kwietnia 2014, 11:46

My Iveco to nazwa nowej, bezpłatnej aplikacji na smartfony i tablety, stworzonej dla klientów i kierowców pojazdów użytkowych. Aplikacja pozwala użytkownikom uzyskać kompleksową informację o produktach Iveco i zapewnia dostęp do szeregu przydatnych usług. Jest dostępna na urządzeniach z systemem iOS oraz Android.

Aplikacja będzie dostępna w sześciu językach (włoskim, angielskim, hiszpańskim, francuskim, niemieckim i polskim). Wersja na urządzenia z systemem iOS będzie dostępna w App Store, a dla systemu Android w Google Play.

Obsługa aplikacji jest prosta. Na ekranie głównym wyświetlają się wszystkie funkcje, które umożliwiają użytkownikowi przeglądanie linii produktów Iveco. W jej trakcie użytkownicy mogą dowiedzieć się więcej o cechach i danych technicznych wszystkich modeli pojazdów. Mają także dostęp do usług interaktywnych, takich jak konfigurator produktów czy geolokalizacja, pozwalające znaleźć konkretnego dealera.

Konfigurator produktów to narzędzie, już teraz bardzo doceniane przez klientów Iveco, które pomaga użytkownikom dokonać wyboru odpowiedniego modelu i skonfigurować go do indywidualnych potrzeb. Narzędzie to pozwala na konfigurację wielu aspektów, od osi, przez moc silnika, po rodzaj zawieszenia, dzięki czemu zawsze najlepiej odpowiada na różne wymagania użytkowników. Klikając zakładkę Znajdź dealera, można zlokalizować najbliższą stację dealerską lub autoryzowany warsztat Iveco oraz uzyskać dostęp do informacji kontaktowych sprzedawcy. Wchodząc na Zamów katalog, użytkownicy mogą wybrać model pojazdu, którym są najbardziej zainteresowani, a następnie otrzymać odpowiedni katalog drogą elektroniczną.

Mój profil to zakładka, która umożliwia użytkownikom spersonalizowanie aplikacji, oferując im możliwość dostępu do danych pojazdu i danych osobowych, a także zapisania dokumentów takich jak prawo jazdy i karta kwalifikacji kierowcy. Dzięki funkcji Promocje, My Iveco na bieżąco informuje użytkowników o najnowszych promocjach firmy, pogrupowanych ze względu na rodzaj oraz przeznaczenie biznesowe. Treść tej sekcji jest zawsze zgodna z trwającymi aktualnie promocjami w kraju danego użytkownika i może być udostępniana za pośrednictwem różnych platform mediów społecznościowych.

Aplikacja pozwala również pozostawać na bieżąco z nowościami naszej firmy – za pomocą funkcji Wiadomości, podczas gdy w sekcji Filmy i zdjęcia użytkownik może obejrzeć oficjalne kanały Iveco na portalach YouTube i Flickr. W każdej z wyżej opisanych sekcji aplikacji użytkownik ma możliwość wypełnienia formularza z prośbą o przesłanie dodatkowych informacji. Klikając Skontaktuj się z nami, użytkownicy mogą połączyć się bezpośrednio z Assistance Non-Stop, dedykowanym call center Iveco lub wysłać pisemną prośbę o wycenę.

Komentarze

Brak komentarzy!