Na uroczystej gali rozdane zostały tytuły Superbrands 2013/14 – dla najsilniejszych marek na rynku polskim. Volvo Trucks, jako jedna z 7 nagradzanych marek, otrzymała zaszczytny tytuł Business Superbrands.
We wtorek, 27 maja, przedstawiciele świata biznesu, marketingu i kultury spotykali się, by po raz kolejny wspólnie uczcić sukces najsilniejszych marek obecnych na rodzimym rynku. W tym roku była to szczególna, jubileuszowa gala organizowana z okazji 10-lecia projektu w Polsce.
Laureaci odebrali 23 statuetki Superbrands, przyznawane najsilniejszym markom konsumenckim oraz 7 statuetek Business Superbrands dla marek korporacyjnych i B2B. Jeden z tytułów Business Superbrands w Polsce otrzymała marka Volvo Trucks.
– „Jesteśmy dumni z tego wyróżnienia” – mówi Małgorzata Kulis, dyrektor generalny Volvo Group Trucks Poland. – „Jest to uznanie dla marki przez szeroko pojęty rynek, co potwierdza niezależne badanie, ale również uznanie ze strony autorytetów wchodzących w skład Rady Marek. Volvo Trucks to lider rynku pod względem jakości, innowacji, technologii i bezpieczeństwa. Jesteśmy 'customer company', czyli firmą zorientowaną na klienta, co ma bezpośrednie przełożenie na postrzeganie naszej marki. Dziękujemy za docenienie naszego dziedzictwa, produktów i pasji, którą dzielimy z naszymi klientami reprezentując markę Volvo Trucks na polskim rynku.” – dodaje.
Superbrands to niezależna organizacja promującą ideę brandingu poprzez identyfikację, nagradzanie i opisywanie drogi do sukcesu najsilniejszych marek. Powstała w 1994 roku w Wielkiej Brytanii. Obecnie działa w 87 krajach na całym świecie.
Komentarze