Fiege od 15 lat świadczy w Polsce usługi z zakresu logistyki dla firmy Pirelli. Doświadczenia Fiege w tej branży umożliwiają zastosowanie wyselekcjonowanych narzędzi do zarządzania magazynem oraz efektywne zaplanowanie dostępnej powierzchni magazynowej w oparciu o szczegółowe dane logistyczne.
Opony to produkty, które ze względu na duży wolumen sprzedaży oraz sezonowość zamówień, wymagają od operatora logistycznego wysokich kompetencji i elastyczności. Optymalizacja procesów zachodzących w łańcuchu dostaw jest nieodłącznym elementem efektywnej logistyki oraz źródłem potencjalnych oszczędności.
– „Mijająca w tym roku 15 rocznica współpracy z Pirelli jest dla nas powodem do dużej satysfakcji. Potwierdza ona wysoką jakość naszych usług, elastyczność oraz dobrą znajomość branży oponiarskiej.” – mówi Piotr Kohmann, dyrektor generalny Fiege w Polsce i na Ukrainie.
Fiege oferuje swoim klientom korzyści wynikające z efektu synergii powstałego dzięki aktualnie prowadzonym operacjom dla klientów z tego sektora, centralizację całej logistyki w ramach obsługiwanych centrów logistycznych, możliwość śledzenia statusów przesyłek i realizacji zamówień przez Internet oraz usługi o wartości dodanej (jak np. montaż opon, kolcowanie, etykietowanie, czyszczenie).
– „Nasza wieloletnia współpraca z firmą Fiege jest wynikiem ich doświadczenia, zaangażowania i profesjonalizmu. Fiege zawsze stara się zapewnić oczekiwany przez naszą firmę wysoki poziom realizacji zamówień i terminowości dostaw, co w przypadku sezonowości, którą charakteryzuje się nasza branża nie jest łatwe” – mówi Jolanta Godlewska, Logistic Manager Pirelli w Polsce.
Komentarze