Dachser Mexico na specjalne zlecenie dostawcy części dla przemysłu motoryzacyjnego działającego w Celaya, w środkowym Meksyku, zorganizował transport helikopterem do stolicy oddalonej o około 300 kilometrów. W obliczu groźby wstrzymania produkcji to nietypowe rozwiązanie logistyczne pozwoliło zaoszczędzić czas, a przede wszystkim pieniądze.
Firma Dachser musiała działać szybko – 120 skrzyń zawierających ważne akcesoria motoryzacyjne i ważących ponad 780 kilogramów wymagało transportu z zakładu produkcyjnego w Celaya do fabryki wiodącego producenta samochodów na obrzeżach Meksyku. W normalnych warunkach transport ciężarówką na tej trasie trwałby od pięciu do sześciu godzin.
Dodatkowym wyzwaniem była pandemia i związane z nią protokoły bezpieczeństwa, które należało wziąć pod uwagę. Ze względu na pilny charakter sprawy Dachser Mexico wyczarterował helikopter pasażerski, aby przyspieszyć dostawę. Było to najszybsze i najbardziej efektywne rozwiązanie dla klienta i pozwoliło uniknąć przestojów w produkcji, które kosztowałyby 3 000 USD za minutę.
Ponieważ helikopter mógł zabrać tylko 600 kilogramów, pozostały mniej pilny ładunek został przetransportowany drogą lądową, by uniknąć czarteru kolejnego śmigłowca. W fabryce czekały już ciężarówki, które mogły odebrać dostawę i przetransportować kluczowe materiały prosto na linię produkcyjną. Obecni byli również pracownicy Dachser, którzy nadzorowali rozładunek i zapewniali niezbędne wsparcie na miejscu. Zespół koordynował dostęp helikoptera do miejsca zdarzenia i co 15 minut informował pracowników lokalnego zakładu o odlocie i przylocie pojazdu. Informował również o dostawach towarów przybywających drogą lądową.
Nasze kilkudziesięcioletnie doświadczenie we współpracy z wiodącymi producentami samochodów, producentami OEM i dostawcami Tier 1 z całego świata pozwalają nam zapewnić maksymalną szybkość i wydajność w połączeniu ze skuteczną kontrolą kosztów – mówi Edgardo Hamon, Managing Director DACHSER Mexico.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Honda made in Mexico, 2 lutego 2021, 9:02 0 0
Gdyby ktoś zastanawiał się do jakich aut były potrzebne części, oto odpowiedź https://mexiconewsdaily.com/news/flooding-cost-honda-us-442-million/
Odpowiedz