24 maja zakończył się kolejny Rajd Rowerowy Transportowców o Puchar Grupy DBK. 18 uczestników zmierzyło się z niezwykle wymagającym odcinkiem na Południu Polski, pokonując blisko 350 km. Nowością podczas rajdu był udział 4 kobiet, które po raz pierwszy wystartowały w ekipie TranSPORT Ride.
Kontynuując rozpoczętą trasę z poprzedniej edycji, uczestnicy wyruszyli 20 maja z Ustronia. Pokonali blisko 350 km, równocześnie mierząc się z 5 km przewyższeń na szlaku rajdu. Trasa wiodła m.in. przez Kocierz, Zakopane, Kluszkowce, natomiast meta miała miejsce w Krynicy Zdroju.
Rajd niezmiennie promuje ideę zrównoważonego transportu, postawę proekologiczną i zachęca do aktywnego trybu życia – najlepiej na łonie natury, z poszanowaniem dla zieleni. Ponadto jest doskonałym przykładem integracji biznesu w ramach wspólnych pasji – uczestnicy rajdu na co dzień wspólnie trenują i przygotowują się również do innych wydarzeń kolarskich.
– „TranSPORT Ride to już obowiązkowy punkt w naszych kalendarzach i każdy z nas, mimo napiętych grafików, bezwzględnie stawia się na starcie rajdu. Myślę, że to już pewna tradycja, bez której ciężko się obejść” – opowiada Andrzej Luniak, dyrektor Pionu Sprzedaży DAF w Grupie DBK, sponsora tytularnego imprezy – „Ponownie, mimo wymagającej trasy w górzystych warunkach, w pełnym składzie dojechaliśmy do mety. W tym roku czeka nas jeszcze jedna edycja TR wiodąca bieszczadzkimi ścieżkami, przy której być może powiększymy skład o kolejnych przedstawicieli biznesu” – dodaje Przemysław Lis, Prezes firmy Alcopper Trans Logistics, pomysłodawca i uczestnik rajdu.
Dotychczas w rajdzie startowali sami mężczyźni – tym razem do grupy kolarzy dołączyły 4 kobiety, które mierzyły się z trasą ramię w ramię z doświadczonymi uczestnikami poprzednich edycji.
– „Udział w rajdzie to spore przedsięwzięcie dla naszej formy, ale postanowiłyśmy wprowadzić odrobinę świeżości i wziąć udział w tegorocznej edycji” – mówi Beata Dębska, Dyrektor Marketingu w Grupie DBK – „Każda z nas na co dzień działa i pracuje w obszarze TSL, więc oprócz możliwości sprawdzenia własnych umiejętności i promowania proekologicznej postawy, to doskonała okazja na integrację w gronie przedstawicieli ze świata transportu.” – dodaje.
– „Takie społeczne zaangażowanie biznesu, pracodawców to prezentacja długoterminowej strategii działania prospołecznego firm oraz doskonała okazja do wymiany doświadczeń dotyczących sektora TSL, a organizatorzy i uczestnicy pokazują transport drogowy z zupełnie innej strony – podkreśla Maciej Wroński, Prezes Związku Pracodawców Transport i Logistyka Polska, patron TranSPORT Ride.
Komentarze