Firma Goodyear zaprezentowała ofertę produktów do bieżnikowania na bazie nowych modeli opon ULTRA GRIP MAX do pojazdów ciężarowych.
Klienci mają do dyspozycji opony na oś napędową bieżnikowane na gorąco – TreadMax ULTRA GRIP MAX D oraz produkty do bieżnikowania na zimno UniTac z rzeźbą bieżnika ULTRA GRIP MAX D. Artykuły Goodyeara do bieżnikowania oferują poziom jakości zbliżony do nowej opony, dlatego są dobrą alternatywą dla właścicieli flot, którzy chcą ograniczyć koszty inwestycji w opony.
Aby zapewnić wysoką jakość produktów, do regeneracji TreadMax stosuje się wyłącznie karkasy Goodyear Max Technology oraz te same materiały, wzory bieżnika i technologie produkcyjne, co przy wytwarzaniu opon nowych, których replikę stanowią. Warto pamiętać, że bieżnikowane na gorąco opony TreadMax ULTRA GRIP MAX D oferują poziom jakości zbliżony do odpowiadających im nowych opon i są teraz dostępne w rozmiarze 315/80R22.5.
Oprócz bieżnikowanej na gorąco wersji TreadMax, Goodyear rozszerza również asortyment produktów bieżnikowanych na zimno UniTac o bieżnik ULTRA GRIP MAX D w rozmiarze 315/80R22.5. W procesie bieżnikowania na zimno UniTac stosuje się płaski pas bieżnika. Jego wzory są praktycznie identyczne z bieżnikiem opony na oś napędową ULTRA GRIP MAX D. Proces UniTac można stosować na dowolnym karkasie odpowiedniego rozmiaru.
Bieżnikowanie jest ważnym elementem oferty Goodyear: produktów, usług i rozwiązań, które pozwalają zmniejszyć koszty na kilometr. Dzięki jednoczesnemu wprowadzeniu bieżnikowanej na gorąco opony TreadMax ULTRA GRIP MAX D oraz bieżnikowanej na zimno wersji UniTac, operatorzy flot mogą zacząć korzystać z zalet nowego produktu. Jednoczesne wprowadzenie bieżnikowanych wersji nowych opon do pojazdów ciężarowych pozwala klientom wymieniać zużyte opony na najnowsze opony Goodyeara i natychmiast ograniczyć koszty operacyjne.
Firmy transportowe mogą skorzystać z jednoczesnego wprowadzenia bieżnikowanej opony zimowej ULTRA GRIP MAX D na dwa sposoby. Floty eksploatujące opony Goodyear Max Technology (Marathon LH, Regional RH, KMAX lub FUELMAX) mogą wykorzystać nowy wzór, bieżnikując zużyte opony jako TreadMax ULTRA GRIP MAX D. Mogą również zamówić bieżnikowaną na zimno oponę UniTac ULTRA GRIP MAX D przeznaczając do tego dowolny karkas odpowiedniego rozmiaru.
Komentarze