Nowe logo Inter Cars

28 września 2015, 15:45

Inter Cars SA zmienia logotyp. Nowe logo jest interpretacją dotychczasowego znaku firmowego opartego na splecionych literach IC. Zmieniony symbol odzwierciedla aktualną narrację marki.

iccc

Skojarzenie nawiązuje bezpośrednio do obrotomierza. Poza symbolem zmienił się krój liter użyty w zapisie nazwy. Czcionka została specjalnie zaprojektowana z myślą o Inter Cars, przez co jest unikalna. Odświeżony symbol i nazwa tworzą kompozycję blokową, co wzmacnia siłę wizualną marki, eksponuje nową czerwono-grafitową kolorystykę i pomaga wprowadzić porządek w olbrzymiej ilości materiałów drukowanych i elektronicznych produkowanych przez firmę. Docelowo marka będzie wyeksponowana w ponad 350 filiach, które przejdą modernizację zarówno pod kątem standardów wizualnych, jak i standardów obsługi. Wszystkie nowe produkcje będą tworzone już z nową wersją logo, jednocześnie stopniowo będzie wycofywana stara wersja.

Nowy logotyp symbolizuje dynamiczny rozwój w kolejnym 25-leciu Inter Cars w kraju oraz na arenie międzynarodowej w oparciu o wysokie standardy w obsłudze klienta. W najbliższych  5-ciu latach firma zapowiada rozbudowę sieci dystrybucji o kolejne 300 punktów handlowych w oparciu o dotychczasowy model współpracy właściciel filii – właściciel warsztatu.

„Wysokie standardy. Wysokie obroty. Inter Cars” – takie motto towarzyszy prezentacji nowego logotypu, z którym Inter Cars wchodzi w kolejne 25-lecie.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Narzekacz, 29 września 2015, 8:36 0 0

Hmmmm..... "wysokie standardy obsługi klienta".......Ciekawe :)
Gdyby pozabierać niektóre jednostki, z zasobów ludzkich tej firmy, to tylko przyjazny,... pozostałby program zamówieniowy :)

Odpowiedz