Autosan zastosuje supernowoczesne rozwiązanie

, 25 stycznia 2016, 10:17

System monitorowania ciśnienia i temperatury w oponach – od Continentala, będzie montowany jako dodatkowe wyposażenie we wszystkich modelach autobusów marki Autosan.

ContiPressureCheck otrzymał pozytywną rekomendację firmy Autosan, polskiego producenta autobusów z ponad 180-letnią tradycją i będzie montowany jako dodatkowe wyposażenie we wszystkich produkowanych pojazdów. System rozwiązuje problemy, które prowadzą do kosztownych przestojów, ewentualnych kar, strat wizerunkowych, a w konsekwencji nawet spadku sprzedaży firm zajmujących się transportem zbiorowym. Dodatkową zaletą stałej kontroli ciśnienia jest możliwość obniżenia zużycia opon i paliwa, a w konsekwencji bardziej ekologicznego i ekonomicznego podróżowania.

czym jest ContiPressureCheck?
ContiPressureCheck to kompleksowy system bezpośredniego pomiaru ciśnienia i temperatury montowany wewnątrz opony oferowany przez Continental. Czujnik przesyła dane do centralnego odbiornika (elektronicznego modułu sterującego – ECU). Moduł ten przetwarza dane, zapisuje ostrzeżenia i przesyła je na wyświetlaczu deski rozdzielczej autobusu w kabinie – co pozwala kierowcy w pełni, a co najważniejsze w czasie rzeczywistym, kontrolować stan ogumienia na wszystkich osiach.

Cieszymy się, że Autosan pozytywnie ocenił nasz system i zdecydował się wprowadzić go do swojej oferty jako dodatkowe wyposażenie wszystkich produkowanych modeli autobusów. To jasny sygnał dla rynku, że ContiPressureCheck TM jest optymalnym rozwiązaniem dla firm transportowych, które chcą kontrolować jakość i stan ogumienia oraz dla których komfort i bezpieczeństwo pasażerów są ważne – powiedział Marcin Cywiński, Marketing and PR Manager w dziale opon użytkowych z Continental Opony Polska.

Tak dokładny monitoring zapobiega przedwczesnemu zużyciu opon i zmniejsza ryzyko awarii ogumienia, np. pozwala uniknąć wystrzału opony czy separacji warstw opasania bieżnika. W większości opon z nagłą utratą powietrza dochodzi wcześniej do powolnej utraty ciśnienia – gdy zaniżone ciśnienie zostanie wychwycone opona może być już zniszczona.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!