Kapsch TrafficCom wygrywa kontrakt na Zintegrowany System Zarządzania Transportem

, 11 lipca 2016, 15:18

Kapsch TrafficCom North America, filia firmy Kapsch TrafficCom AG, poinformowała o zawarciu czteroletniego, wartego 10,4 mln Euro kontraktu na rozwój i modernizację Zintegrowanego Systemu Zarządzania Transportem (ITMS) w Autostradowym Centrum Zarządzania Departamentu Transportu (HOC) stanu Massachusetts.

Nowy system zarządzać będzie całą siecią dróg stanowych oraz kompleksem tuneli i obiektów działających w ramach systemu autostradowego aglomeracji Bostonu (Boston Metropolitan Highway System). System ITMS nowej generacji bazuje na oprogramowaniu Kapsch DYNAC. Będzie efektywnie zarządzał wszystkimi aspektami działalności HOC.

autostrad

Operatorzy HOC będą mogli z poziomu w pełni zintegrowanego panelu użytkownika zarządzać otwartymi autostradami, ruchem w tunelach, a także newralgicznymi elementami zapewniającymi bezpieczeństwo i ochronę życia, w tym wykrywaniem ognia, wentylacją, wyjściami awaryjnymi oraz przekazywaniem informacji o pasażerach. Nowy system nie tylko poprawi efektywność ich pracy i dokładność gromadzonych danych, ale również zwiększy płynność ruchu, ułatwi monitoring środowiska i proces raportowania, a także zapewni kompleksową – ogólnostanową oraz regionalną – informację o zaistniałych zdarzeniach drogowych. DYNAC pozwoli szybko, na bieżąco i we właściwy sposób, reagować na wypadki i wydarzenia związane z bezpieczeństwem w tunelach, dzięki generowaniu i wdrażaniu w czasie rzeczywistym gotowych rozwiązań, które pomogą operatorom HOC fachowo zarządzać sytuacjami krytycznymi.

Departament Transportu stanu Massachusetts zarządza ponad 4 800 kilometrami dróg, 5 000 mostów oraz siatką Metropolitan Highway System, która składa się z tunelu imienia Thomasa P. O’Neilla Jr. prowadzącego trasą I-93 poprzez dolny Boston, tunelu Prudential prowadzącego trasą I-90 pod bostońską dzielnicą Back Bay, tunelu imienia Teda Williamsa, doprowadzającego drogą I-90 do lotniska Logan International Airport, a także tuneli Sumner, Callahan, i CANA, które doprowadzają trasę I-93 do głównych dróg w Bostonie.

Projekt zakłada aktualizację oprogramowania oraz unowocześnienie towarzyszącego mu sprzętu komputerowego w celu poprawy jego wydajności operacyjnej oraz umożliwienia korzystania z najnowszych, zaawansowanych technologii zarządzania ruchem. Nowy system częściowo zastąpi, a częściowo zintegruje się z istniejącymi do tej pory rozwiązaniami systemowymi – tak, aby za pośrednictwem jednej platformy operacyjnej wspierać zarządzanie wypadkami zarówno na stanowych drogach, jak i w innych obiektach podlegających Departamentowi Transportu stanu Massachusetts.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Krakus, 12 lipca 2016, 19:02 0 0

Czy w USA także 10% kontraktu idzie do kieszeni go ogłaszających???

Odpowiedz