Goodyear Tire & Rubber Company wprowadził na rynek nową, transeuropejską usługę Goodyear Proactive Solutions. Jej głównym wyróżnikiem jest możliwość zarządzania, przy wykorzystaniu najnowocześniejszych rozwiązań telemetrycznych oraz analitycznych, działaniami realizowanymi przez pojedyncze pojazdy wchodzące w skład floty.
Zaawansowane algorytmy komputerowe, dane pochodzące z usług oferowanych przez Goodyeara dla operatorów flot oraz dokładny system raportowania umożliwia nowemu rozwiązaniu dla biznesu precyzyjnie zidentyfikować oraz rozwiązać kwestie związane z ogumieniem oraz bezpieczeństwem jeszcze przed ich wystąpieniem.
Usługa umożliwia operatorom flot monitorowanie w czasie rzeczywistym ich pojazdów oraz zamontowanych w nich opon. W rezultacie zyskują oni przewagę konkurencyjną, która przekłada się na wzrost zysków oraz większą elastyczność w zmieniającym się środowisku biznesowym.
– „Jesteśmy świadkami ogromnej zmiany systemowej, która w znaczący sposób wpływa na rynek działań realizowanych przez pojazdy komercyjne. W dobie cyfrowej ekonomii, zarówno klienci indywidualni, jak i firmy oczekują, że dostawy będą odbywały się szybciej, taniej i maksymalnie komfortowo. W rezultacie rynek tego rodzaju usług staje się bardziej zintegrowany i zautomatyzowany. Goodyear Proactive Solutions oferuje operatorom flot jednostopniowe i intuicyjne rozwiązanie, które umożliwi redukcję kosztów, przy jednoczesnej poprawie w zakresie czasu pracy, efektywności oraz zrównoważonego rozwoju” – powiedział Michel Rzonzef, wiceprezydent Goodyear w regionie EMEA odpowiedzialny za usługi dla pojazdów użytkowych.
Nowa usługa jest dostępna w dwóch wariantach:
- Proactive Tire oferuje szeroki zakres usług, takich jak monitorowanie ciśnienia opon, temperatury oraz głębokości bieżnika. Zintegrowane oraz w pełni zautomatyzowane rozwiązanie umożliwia operatorom flot maksymalizację osiągów wykorzystywanego ogumienia oraz wcześniejsze opracowanie harmonogramu prac konserwacyjnych.
- Proactive Fleet składa się z dwóch opcji, Driver Behavior oraz Track & Trace, które wspierają operatorów flot w redukcji zużycia paliwa oraz czasu podróży, przy jednoczesnym zwiększeniu bezpieczeństwa.
- „Goodyear Proactive Solutions podkreśla naszą rolę jako kluczowego partnera operatorów flot, dzięki połączeniu najnowszych rozwiązań technologicznych i analizy danych z naszymi już obecnymi na rynku usługami wsparcia dla klientów flotowych. Przykładem może być program TruckForce, który z ponad 2.000 serwisów partnerskich i 350.000 zarejestrowanych pojazdów jest największym tego rodzaju systemem wsparcia w Europie. Nasze innowacyjne rozwiązanie jest w pełni kompatybilne ze wszystkimi oponami dla pojazdów użytkowych, dzięki czemu każdy operator flot będzie miał możliwość skorzystania z zalet nowego zintegrowanego systemu zarządzania flotą” – dodaje André Weisz, dyrektor generalny Goodyear Proactive Solutions.
Goodyear Proactive Solutions jest już dostępny w Polsce, Austrii, Belgii, Francji, Niemczech, Włoszech, Luksemburgu, Holandii, Portugalii, Hiszpanii, Szwajcarii oraz Wielkiej Brytanii. Dalsze rozszerzanie listy krajów objętych nową usługę planowane jest w 2017 roku.
Komentarze