Conti Hybrid w bieżnikowanej wersji

, 17 marca 2017, 16:09

Continental rozszerzył gamę ogumienia do transportu regionalnego i długodystansowego o  bieżnikowane na gorąco opony ContiRe Hybrid HD3 w rozmiarach 295/80 R 22.5, 315/70 R 22.5 oraz 315/80 R 22.5.

ContiRe Hybrid HD3 uzupełnia gamę uniwersalnych opon Conti Hybrid na oś napędową. To atrakcyjna oferta dla firm transportowych, ponieważ oznacza nie tylko korzyści ekonomiczne, ale także ekologiczne. Około 75 procent surowców niezbędnych do produkcji opon znajduje się w karkasie. Ponowne wykorzystanie po pierwszym okresie eksploatacji pozwala więc zaoszczędzić nie tylko cenne zasoby, ale i pieniądze, gdyż opony bieżnikowane na gorąco są zwykle o około 25 procent tańsze od opon nowych.

– Opony bieżnikowane na gorąco mogą znacznie przyczynić się do ograniczenia kosztów funkcjonowania floty. Dlatego sukcesywnie poszerzamy ofertę opon Continental bieżnikowanych metodą na gorąco, aby w pełni wykorzystać potencjał ekonomiczny ogumienia. Opony ContiRe Hybrid zachowują wszystkie właściwości nowego ogumienia, jak np. długi okres eksploatacji, dzięki czemu stają się dla floty doskonałym rozwiązaniem ekonomicznym – powiedział Ralf Benack, dyrektor ds. bieżnikowania w dziale opon w regionie EMEA.

Opony Continental są bieżnikowane metodą na gorąco od stopki do stopki. Odnawiane są przy tym ścianki opony, dzięki czemu ich jakość jest porównywalna z fabrycznie nową oponą. W celu utrzymania wysokiej jakości, każda opona Continental w ramach usługi ContiRe przechodzi testy wytrzymałości i bezpieczeństwa zgodnie ze standardowym systemem jakości, a także jest objęta gwarancją Continental.

Fabryczne bieżnikowanie opon Continental odbywa się w otwartym w listopadzie 2013 r. zakładzie ContiLifeCycle w Stöcken (w Hanowerze). ContiRe jest częścią modułowej koncepcji ContiLifeCycle.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!