Naczepy Mega Rail są przystosowane do standardowych zadań oraz transportów wielkoobjętościowych. Wysokość wewnętrzna wynosi trzy metry. Montowany seryjnie mechaniczno-hydrauliczny podnoszony dach zwiększa boczną i tylną wysokość załadunkową do ponad trzech metrów. W ten sposób możliwy jest załadunek i rozładunek trzech ustawionych piętrowo skrzyniopalet.
Naczepy Mega Rail posiadają certyfikat zgodności z DIN EN 12642 Code XL. Naczepa jest wyposażona w pasy zintegrowane z plandeką dachową, ramy w nadwoziach naczep przystosowanych do transportu multimodalnego, zintegrowane w ramie krawędzie dla chwytaków, zabezpieczenie plandeki przed chwytakami oraz specjalne osie w wersji Rail.
Naczepy mogą zostać opcjonalnie przystosowane do transportu morskiego i wodnego poprzez zastosowanie wyposażenia RoRo z zamkniętą płytą ślizgową o grubości ośmiu milimetrów, cztery pary pierścieni mocujących o nośności 12 000 kg oraz oznakowanie zgodne z normą DIN EN 29367-2. Przy ścianie przedniej zastosowano płytę stalową o grubości 2 mm oraz wysokości 1250 mm. Dach przesuwny można zwinąć od przodu do tyłu. Plandeka posiada zabezpieczenie przed wandalizmem. Polega ono na wzmocnieniu siatką z linek stalowych o gęstości 160 x 160 mm.
Wyposażeniem indywidualnym są m.in.:
- linki plandekowe z dwoma uchwytami,
- dwa dodatkowe rzędy kieszeni na listwy,
- układ monitorujący ciśnienie powietrza w oponach.
W naczepach Kögel cała rama pojazdu jest chroniona technologią nanoceramiczną oraz powłoką KTL, pokrytą następnie warstwą lakieru UV.
– Cały personel w firmie Waberer’s stawia na innowacje i stały rozwój w zgodzie z trendami dyktowanymi przez zmieniające się potrzeby i warunki rynków. Także nasi partnerzy, tacy jak Kögel swoją fachową wiedzą codziennie przyczyniają się do naszego rozwoju – mówi Ferenc Lajkó, CEO w Waberer’s International.
– Cieszymy się również z tego, że dzięki rozbudowanej flocie będziemy mogli zaoferować nasze zaawansowane rozwiązania w całej Europie. – dodaje.
Komentarze