Zyski Dachser kwitną w sezonie ogrodniczym

Redakcja, 19 maja 2017, 13:09

Polscy producenci z branży ogrodniczej eksportują coraz więcej wyrobów do europejskich sieci DIY. Korzysta na tym Dachser, który w minionym roku zwiększył przewozy produktów ogrodniczych z Polski o 65 % rok do roku.

Jak mówi Kierownik Rozwoju Biznesu Dachser DIY-Logistics w Polsce – Juliusz Pakuński:
– Obroty zagraniczne polskich przedsiębiorstw wytwarzających produkty dla ogrodnictwa systematycznie rosną, bo nasi krajowi producenci cieszą się renomą na europejskich rynkach. Jednym z najważniejszych kanałów dystrybucji są dla nich oczywiście sieci DIY. Trzeba jednak pamiętać, że to bardzo wymagający partnerzy, a zapewnienie płynnych dostaw do marketów w wielu krajach stanowi nie lada wyzwanie. Jednak, jak pokazuje nasze doświadczenie, nawet niewielkie krajowe przedsiębiorstwa mogą spełniać rygorystyczne wymogi sieci i rozwijać się na międzynarodowych rynkach bez konieczności posiadania zagranicznych oddziałów, jeśli pracują z odpowiednim partnerem logistycznym.

Dachser rok rocznie przewozi ponad 4 mln przesyłek do europejskich sieci marketów typu dom i ogród poprzez gęstą sieć połączeń i oddziałów na całym kontynencie. ponad 4 mln przesyłek do europejskich sieci marketów typu dom i ogród poprzez gęstą sieć połączeń i oddziałów na całym kontynencie. W poszczególnych marketach korzysta z tzw. okien czasowych, w których sklep wymaga dostawy. Poprzez tzw. „Dachser DIY-Logistics pipeline” towary trafiają zarówno w trybie ciągłym, jak i na żądanie, od dostawców do punktów sprzedaży, a także – jeśli jest taka konieczność – z powrotem. Pozwala to zachować ciągłą dostępność produktów w marketach i uniknąć luk w zaopatrzeniu.

Współpraca z Dachser pomaga polskim eksporterom spełnić wymogi sieci w zakresie płynności i terminowości dostaw, a dzięki temu uniknąć drakońskich kar. Obok usług transportowych Dachser oferuje eksporterom również magazynowanie produktów sezonowych.

Komentarze

Brak komentarzy