Common Rail – regenerowane wtryskiwacze do pojazdów użytkowych – BX

12 lipca 2017, 15:34

Na naprawie komponentów dieslowskich nie warto oszczędzać. Zamontowanie wadliwego lub niewłaściwie naprawionego zespołu w pojeździe może doprowadzić do poważnego uszkodzenia silnika.

Po drogach Polski i Europy jeździ coraz więcej samochodów użytkowych wyposażonych w system Common Rail. Zużyte lub niefachowo naprawione wtryskiwacze przyczyniają się do spadku mocy pojazdów lub znacznego wzrostu zużycia paliwa. Mogą również prowadzić do poważnych awarii silnika. W takich sytuacjach warto unikać pozornych oszczędności i wybrać rozwiązanie, które wyeliminuje problemy z eksploatacją na długi czas. Wtryskiwacze Common Rail do pojazdów użytkowych są dostępne, jak regenerowane fabrycznie w programie wymiany Bosch eXchange (BX).

Fabryczna regeneracja wtryskiwaczy

Jakość bez kompromisów

Produkty z programu Bosch eXchange cechują się jakością taką, jak nowe części. Fabryczna regeneracja jest prowadzona w certyfikowanych zakładach firmy. Wszystkie części zużywające się – takie jak rozpylacz, nakrętka rozpylacza, sprężyny, zestaw zaworu podlegają wymianie na nowe oryginalne elementy Bosch. Pozostałe podzespoły są starannie czyszczone i dokładnie sprawdzane pod kątem zachowania wymaganych zakresów tolerancji wymiarowych. W razie potrzeby są one naprawiane lub wymieniane na nowe elementy. Efektem są najlepszej klasy regenerowane produkty Bosch eXchange. Spełniają one takie same wymogi jakościowe, jak fabrycznie nowe części, stąd też Bosch udziela na nie takiej samej gwarancji. Bosch eXchange może znacznie obniżyć koszt naprawy i skrócić czas przestoju.

Warto unikać ryzyka nieudanej naprawy, niezadowolenia klienta, a także niepotrzebnych kosztów dla warsztatu pojawiających się w razie konieczności powtórzenia naprawy. Regeneracja wykonywana przez Bosch nie jest powierzchowna, lecz gruntowna. Zapewnia to długi okres eksploatacji z zachowaniem pełnej funkcjonalności regenerowanej części.

Produkt BX jest poddawany wymagającym testom, tak aby był w 100% pewny podczas użytkowania.

Prosto, szybko, niezawodnie. Bosch eXchange to kompletny program wymiany najważniejszych części na regenerowane. Dzięki uproszczonemu i wygodnemu procesowi wymiany czas pozostawania samochodu na przestoju skraca się do minimum! Przebieg całego procesu wygląda następująco:

  • Zamawiasz części u swojego dystrybutora
  • Płacisz według stałego cennika i otrzymujesz kompletny produkt
  • Zużytą część należy oddać do dystrybutora w opakowaniu, w którym otrzymałeś część regenerowaną.
  • Otrzymujesz zwrot kosztu wymiany.

 

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

witek, 18 lipca 2017, 10:13 0 0

Ładnie napisane , ale spróbuj oddać stare.... Wymieniałem w manie tga ,silnik D20, stwierdzili że to nie wtryskiwacze Boscha tylko nie wiadomego pochodzenia , jak mogą nie byc Boscha jak nie ma innego producenta wtrysków do tych silników. 3 tygodnie walki i nic, dopiero serwis mana pomógł, dali pismo że owe wtryski były fabrycznie zamontowane w manie i pochodzą z Boscha . Żenada, Były to wtryskiwacze oryginalne i demontowane po raz pierwszy. silnik 18.440

Odpowiedz