Scania liderem telematyki

28 listopada 2017, 14:49

Usługi Scania: Zarządzanie Flotą i Zdalne Zarządzanie Tacho zdobyły uznanie jury nagrody German Telematics Prize 2018. Wyróżnienie w dziedzinie telematyki w kategorii pojazdów ciężarowych zostało przyznane Scania już po raz kolejny.

Jurorzy German Telematics Prize 2018 docenili usługi Scania: Zarządzanie Flotą
i Zdalne Zarządzanie Tacho przede wszystkim za prostotę obsługi i funkcjonalność. Interfejs pozwala na szybkie odnalezienie poszukiwanych danych przez kierowcę
i optymalne wykorzystanie możliwości systemu.

– Niezwykle cieszy nas otrzymanie tego prestiżowego wyróżnienia. Fakt, że Scania ponownie znalazła się w gronie zwycięzców, dowodzi, że systematycznie doskonalimy nasz system telematyczny, aby zapewniał jeszcze więcej korzyści użytkownikom i kierowcom – komentuje Mattias Lundholm, dyrektor ds. usług i rozwiązań komercyjnych w Scania.

Usługa Zarządzanie Flotą wspiera menedżerów flot w optymalizacji pracy pojazdów, którymi zarządzają. Pomaga zwiększyć efektywność pracy floty, redukując koszty
i zwiększając zysk. System telematyczny jest dostępny w standardzie we wszystkich, nowych pojazdach Scania, a po aktywacji użytkownik zyskuje dostęp do danych o flocie.

Łączność dla wszystkich marek

Usługi Zarządzanie Flotą i Zdalne Zarządzanie Tacho mogą być instalowane w pojazdach ciężarowych wszystkich producentów, co umożliwia użytkownikowi monitorowanie całej floty.

Usługa Zdalne Zarządzanie Tacho pozwala na automatyczne, zdalne ściąganie danych z karty kierowcy podczas jazdy. Zapewnia również bezpieczną archiwizację danych oraz ich analizę, a przejrzyste raporty dają pełen wgląd w pracę kierowców i pojazdów. Zdalne Zarządzanie Tacho pomaga zwiększyć dyspozycyjność floty oraz sprostać wymaganiom przepisów.

Regularnie przeprowadzane analizy przyczyniają się do znacznego wzrostu wydajności taboru i optymalizacji przebiegu monitorowania. Usługi Zarządzanie Flotą i Zdalne Zarządzanie Tacho są dostępne w pakietach z różnym zestawem funkcji, pozwalających na tworzenie różnych raportów.

Poza informowaniem o aktualnym położeniu pojazdu, szczegółach jego funkcjonowania i zdalnym planowaniem obsługi serwisowej. System telematyczny pozwala na kompleksowe analizy pracy pojazdów i kierowców. Obecnie ponad 300 000 pojazdów Scania na świecie jest już połączonych w ramach sieci przesyłania informacji.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!