Volvo FH najczęściej wyszukiwanym pojazdem 2017 roku

, 12 marca 2018, 10:03

Volvo FH zdobyło nagrodę Samochód Internetowy Roku 2017, przyznawanej przez serwis Otomoto.

Jest to siódma edycja rankingu najczęściej poszukiwanych pojazdów w Polsce, przygotowanego przez Otomoto, na podstawie analizy zainteresowania ogłoszeniami zamieszczanymi w serwisie. W najnowszym zestawieniu, poza znanymi już kategoriami jak samochody nowe, używane, rolnicze, budowlane, ciężarowe i dostawcze do 3,5 t, dodano także nowe wyróżnienia dla pojazdów hybrydowych i elektrycznych.

Pierwsze miejsce zajął model Volvo VH, wyprzedzając tym samym DAF XF (drugie miejsce) oraz Scanię R420 (trzecie miejsce).

– Są dwa powody sukcesu Volvo. Pierwszy jest taki, że kierowcy samochodów ciężarowych po prostu lubią markę Volvo, ponieważ są to pojazdy komfortowe i dobrze się nimi jeździ. I pomimo, że to nie kierowcy decydują odnośnie wyboru samej marki, to jednak mają wpływ na osoby decyzyjne w firmach transportowych. Drugi powód jest taki, że samochody Volvo są bardzo oszczędne. Jednym z głównych parametrów branych pod uwagę podczas zakupu samochodu ciężarowego jest całkowity koszt posiadania pojazdu, w który wliczona jest cena, paliwo, części zamienne, ubezpieczenie, jak również wartość rezydualna samochodu, po jakiej zostanie on sprzedany po okresie użytkowania. I na tle innych marek wartość samochodów marki Volvo przy odsprzedaży jest najwyższa na rynku – tłumaczy Wilhelm Rożewski z Volvo Trucks, Polska.

Na zainteresowanie marką i produktami Volvo wpływ miały także działania firmy na rzecz polskiej branży transportowej, w tym akcja 4Poland, w ramach której Volvo Trucks oferuje klientom pojazdy dostosowane do krajowych przewozów oraz produkty i usługi im towarzyszące. Uwagę mogła przykuć także akcja Profesjonalni Kierowcy, której celem jest podnoszenie kwalifikacji przyszłych zawodowych pracowników transportu.

Volvo Trucks nie da o sobie zapomnieć także w 2018 roku. Firma rusza ze specjalnymi edycjami pojazdów z okazji 25-lecia modelu Volvo FH oraz 90-lecia Volvo Trucks, a także z nowymi kampaniami sprzedażowymi Fire & Ice Edition.

– Fire jest skierowane do klientów, którzy cenią w samochodach Volvo dynamikę, szybki czas rozpędzania i fakt, że nasze auta potrafią uzyskać najwyższe średnie prędkości przejazdowe między punktem A i B. Natomiast dla klientów, którzy bardzo szczegółowo monitorują zużycie paliwa, przygotowaliśmy wersję Ice. Są to pojazdy ze specyfikacją sprzyjającą jeszcze większym oszczędnościom paliwa – zapowiada Wilhelm Rożewski.

Komentarze

Brak komentarzy