Firma EURO-TRANS postawiła na ciągniki Volvo FM

, 31 sierpnia 2018, 13:16

Firma Euro-Trans zdecydowała się powiększyć swoją flotę o dwadzieścia sześć ciężarówek Volvo FM, specjalnie przystosowanych do transportu krajowego. Nowe ciągniki pochodzą ze specjalnej oferty Volvo Trucks 4Poland. 

To pierwsze pojazdy Volvo Trucks w ponad piętnastoletniej historii firmy EURO-TRANS. Przedsiębiorstwo świadczy usługi dla kopalni kruszyw, producentów betonu oraz firm realizujących inwestycje infrastrukturalne oraz mieszkaniowo-komercyjne. Aby sprostać licznym zamówieniom i rosnącym wymaganiom klientów, firma posiada specjalistyczny sprzęt oraz flotę ponad 400 pojazdów, które są systematycznie wymieniane na nowsze modele.

Nowe ciągniki Volvo FM, które właśnie zostały odebrane przez EURO-TRANS, są dostosowane do potrzeb firm realizujących przewozy na trasach krajowych. Ciągniki Volvo FM są wyposażone w silniki o pojemności 11 litrów i mocy 410 KM oraz zautomatyzowaną skrzynię biegów I-Shift.

– Jest ona uważana za wzorcową na rynku. Świetnie sprawdzi się w firmie EURO-TRANS, której kierowcy jeżdżą głównie na trasach krajowych gdzie warunki ruchu wymuszają częste zmiany prędkości, hamowania i zatrzymywania się. Skrzynia ta jest również bardzo wygodna w przypadku manewrowania np. podczas rozładunków i załadunków towaru – podkreśla Arkadiusz Gruchała z Volvo Trucks.

– Dodatkowo skrzynia I-Shift wyposażona jest w funkcję I-Roll czyli tzw. ”wolne koło” oraz współpracuje z inteligentnym tempomatem I-See, który odczytuje topografię terenu i na tej podstawie dobiera odpowiednie przełożenie oraz dostosowuje prędkość pojazdu aby uzyskać najniższe zużycie paliwa – dodaje Arkadiusz Gruchała.

Pojazy Volvo FM wyposażono w podwyższane, przestronne kabiny sypialne typu GLOBETROTTER oraz system Audio-High z wbudowanym systemem głośnomówiącym, który zwiększa bezpieczeństwo podczas jazdy.

Pojazdy, które trafiły do EURO-TRANS zostały, dodatkowo, dostosowane do indywidualnych potrzeb firmy. Dwadzieścia samochodów to ciągniki siodłowe ze specjalną przystawką i hydrauliką przeznaczone pod naczepy samowyładowcze. Będą one używane do przewozu różnego rodzaju kruszyw, stanowiącego ważny element działalności firmy. Pozostałe sześć pojazdów to ciągniki z przystawką i kompresorem przystosowane pod cementonaczepy.

– Kontrakt z EURO-TRANS obejmuje także dwa dodatkowe, cztero- i pięcioosiowe podwozia typu FMX, które właśnie zabudowją się pompami do betonu i będą dostarczone w późniejszym terminie. Nasz klient poza transportem kruszyw zajmuje się także dostarczaniem betonu i właśnie do tego posłużą mu dodatkowe specjalistyczne podwozia – tłumaczy Arkadiusz Gruchała z Volvo Trucks. – Wszystkie pojazdy zostały objęte bardzo korzystnym kontraktem serwisowym – dodaje.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!