Volvo otrzymało zamówienie na 40 autokarów z Litwy

, 14 listopada 2018, 13:52

Volvo otrzymało zamówienie na 40 autokarów od firmy Ollex, jednej z największych firm oferujących usługi transportowe na Litwie.

Ollex, jeden z liderów rynku usług transportowych na Litwie i w krajach bałtyckich, złożył zamówienie na 40 autokarów Volvo, w tym na 25 modeli Volvo 9700 (o długości 12,4 m i 14 m) oraz 15 modeli Volvo 9900 (13 m). Nowe pojazdy uzupełnią flotę firmy Ollex, składającą się obecnie z 50 autokarów Volvo. Wszystkie zamówione autokary zostaną wyprodukowane w Polsce, we wrocławskiej fabryce Volvo i dostarczone w 2019 roku.

– Dzięki nowym autokarom będziemy w dalszym ciągu oferować naszym klientom usługi na najwyższym poziomie i prowadzić działalność przynoszącą zyski – powiedział Olegas Radionovas, właściciel firmy Ollex.

Nowa gama autokarów Volvo na rynek europejski została wprowadzona w tym roku i obejmuje dwa modele – Volvo 9900 i Volvo 9700, wraz z szeroką gamą wyposażenia i pakietów serwisowych.

Nowy Volvo 9900 oferuje wysoki poziom podłogi i duże okna, które zapewniają bardzo dobrą widoczność zarówno z przodu, jak i z boku. Z kolei Volvo 9700 jest dostępne z szeroką gamą wyposażenia, które dobierać można w zależności od potrzeb – dla przewozów liniowych i czarterowych na trasach o średnim zasięgu lub w przewozach w klasie premium.

Volvo Buses zainwestowało również znaczne środki w rozwiązania poprawiające komfort, takie jak ergonomicznie zaprojektowane fotele pasażerskie oraz dobrze izolowane wnętrze, charakteryzujące się niskim poziomem hałasu. System klimatyzacji zapewnia jednolitą i przyjemną temperaturę w całym autobusie, niezależnie od warunków zewnętrznych.

We wrześniu Volvo Buses otrzymało prestiżową nagrodę Sustainable Bus Award 2019 za nowe Volvo 9900.

Volvo 9900 i 9700 – dane techniczne

  • Volvo 9900 Wysokość 3,85 m. Długość 12/13/14 m. Osie 4×2/6×2. Amfiteatralna podłoga,
  • Volvo 9700 Wysokość, 3,65 m. Długość 12/13/14 m. Osie 4×2/6×2,
  • Układ napędowy: Volvo D11 Euro 6 z 430/460 KM, I-Shift,
  • Karoseria: Nowo opracowana struktura antykorozyjna. Dach o konstrukcji warstwowej daje autobusowi niską wagę i niski środek ciężkości.Z

Komentarze

Brak komentarzy