Europejscy prawodawcy, pracujący nad Pakietem Mobilności, który już wkrótce może przynieść ogromne zmiany na międzynarodowym rynku transportowym, zajęli się m.in. tematem regulacji czasu prowadzenia busów. Czy tachografy powinny być obowiązkowym wyposażeniem pojazdów powyżej 2,4 t.? O opinię pytamy naszych Czytelników.
Regulacje dotyczące czasu prowadzenia busów, odbierania odpoczynków i przerw, które wcześniej wymagane były jedynie dla ciężarówek, już wkrótce mogą mieć zastosowanie do wszystkich samochodów o DMC powyżej 2,4 tony wykorzystywanych w międzynarodowym transporcie drogowym. W praktyce oznaczałoby to konieczność instalowania w takich pojazdach tachografu cyfrowego oraz posiadania imiennej karty przez ich kierowców.
W naszej ankiecie, pytamy, czy Waszym zdaniem, wprowadzenie takiej zmiany w przepisach jest potrzebne.
Tachografy w busach - ankieta
Zachęcamy także do wyrażania swoich opinii na temat proponowanych przepisów w komentarzach pod artykułem.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Krakus, 25 czerwca 2019, 12:38 1 0
Co to jest "bus" ???
Odpowiedz