W odpowiedzi na wyzwania stojące obecnie przed użytkownikami dróg, Bridgestone oferuje rozwiązania mobilne i aplikacje cyfrowe, które pomagają sprostać potrzebom klientów.
Na stoisku Bridgestone będzie można uzyskać informacje na temat następujących rozwiązań: Bridgestone Connect, MOBOX NEXTFLEET i WEBFLEET – obydwa rozwiązania wprowadzone do portfolio usług Bridgestone po przejęciu TomTom Telematics w kwietniu 2019 roku.
Dla Bridgestone sprostanie dzisiejszym wyzwaniom związanym z mobilnością i urzeczywistnianie koncepcji CASE to nie tylko rozwój rozwiązań cyfrowych. Marka jest pionierem w dziedzinie nowych technologii. Celem firmy jest opracowywanie opon przyszłości i sprostanie zmieniającym się wymaganiom. Na targach IAA 2019 zaprezentowane będą technologie Enliten, B-Silent, Run-Flat, B-Seal oraz ologic, które można znaleźć w oponach Bridgestone w ramach oryginalnego wyposażenia wielu marek samochodów premium, takich jak Audi, BMW i Mercedes.
Na targach IAA 2019 prezentowane będą również flagowe opony zimowe, letnie i całoroczne firmy Bridgestone: Blizzak LM005, Turanza T005 oraz Weather Control A005.
Poza linią Bridgestone, na targach IAA 2019 zaprezentowane zostaną również opony Firestone wraz z kolejnymi flagowymi oponami zimowymi, letnimi i całorocznymi: Winterhawk 3, Roadhawk Multiseason GEN 02.
Na stoisku zaprezentowane zostaną również rowery koncepcyjne Bridgestone „Air-Free” o kołach eliminujących ryzyko przebicia. Dzięki unikalnej strukturze szprych, technologia „Air Free” eliminuje potrzebę pompowania opon. Goście targów IAA będą mieli możliwość przetestowania rowerów „Air-Free”, a nawet wzięcia udziału w zabawie z ich wykorzystaniem.
Komentarze