W ostatni dzień września rozpoczyna się rejestracja uczestników do konkursu dla personelu serwisowego: VISTA – Volvo International Service Training Awards. Szacuje się, że do tegorocznej edycji konkursu przystąpi nawet 20 000 pracowników stacji obsługi z ogólnoświatowej sieci serwisowej Volvo Trucks i Volvo Buses.
Główną ideą jest motywowanie uczestników do pracy zespołowej w celu wzmacniania ducha współpracy i poczucia dumy, a także samodoskonalenia i rozwoju kompetencji. Pracownicy stacji obsługi mogą pogłębić swoją wiedzę i zwiększyć jakość pracy, co z kolei przyczynia się do wzrostu jakości obsługi klientów.
Mechanicy stanowią istotny element, umożliwiający stacjom obsługi Volvo Trucks sprawną diagnostykę i usuwanie usterek w pojazdach, przy zachowaniu wysokich standardów jakościowych. Ich umiejętności mają wpływ na zapewnienie dyspozycyjności samochodów ciężarowych użytkowanych przez Klientów.
Szacuje się, że w tegorocznej edycji weźmie udział 20 000 pracowników globalnej sieci serwisowej Volvo, skupionych w około 5 000 zespołach. Organizując konkurs Volvo Trucks stawia czoła wyzwaniu, jakim jest rekrutacja i zatrzymanie w stacjach obsługi wykwalifikowanych pracowników.
Mistrzostwa Świata VISTA są dla uczestniczących w nich zespołów okazją do zaprezentowania światu swoich możliwości i zmierzenia się z najlepszymi przed liczącą dziesiątki tysięcy osób widownią. VISTA to coś więcej niż współzawodnictwo – to hołd dla pracy zespołowej, różnorodności i talentu, co czyni z niego wydarzenie wyjątkowe – wyjaśnia Anna Rogbrant, menedżer projektu ds. VISTA.
Komentarze